Geplaatst 9 oktober 20187 jr. John Barry – Theme from the deep. Dit nummer staat al in de discografie en het volgende kan worden toegevoegd. John Barry was verantwoordelijk voor de muziek uit de film ‘The Deep’, die in 1977 uitkwam. Ondermeer werd met de vocale versie, gezongen door Donna Summer, een Golden Globe gewonnen voor de best filmsong van dat jaar. De instrumentale uitvoering werd in de nadagen van Radio Mi Amigo, vanaf het gelijknamige zendschip, gebruikt als tune voor het zondagmiddagprogramma ‘De discotheken Top 10’. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=f7b4e3fe-1d2b-1a8c-a3cd-fcffbd1d7f19 9 oktober 20187 jr. bewerkt door hans knot
Geplaatst 9 oktober 20187 jr. Beste HK, mij staat me bij dat Donna de hit van The Deep in het najaar van 1977 had (en juist MacArthur's Park in het najaar van 1978)?? Omni ps bedankt voor de (praktisch) dagelijkse bijdragen
Geplaatst 9 oktober 20187 jr. Auteur 13 minuten geleden zei Omnivoor: Beste HK, mij staat me bij dat Donna de hit van The Deep in het najaar van 1977 had (en juist MacArthur's Park in het najaar van 1978)?? Omni ps bedankt voor de (praktisch) dagelijkse bijdragen Aangepast en het is verwarrend daar ook links 1978 aangaven. En...........we zijn nog lang niet klaar want er liggen meer dan 500 vondsten en regelmatig komen er nog dingen bij dus genieten maar
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.