Posted October 29, 20186 yr Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Radio Nederland Wereldomroep - 28 08 1973 - Dick Klees & Jan Meyerink - B.O.Zondag Radio Veronica This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
October 29, 20186 yr Martin, verander in de kop even Dick Lees door Dick Klees. Met een "K" dus. Juul
October 29, 20186 yr En schrijf dan gelijk de datum en de naam van Jan er goed bij. AUB. Dan is de geschiednis weer correct. hi. Ik kreeg 'em van Dick van z'n mastertape. En over dit programma en daarna schreef ik iets op onze website: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Juul
October 29, 20186 yr 2 uur geleden zei Juul: En schrijf dan gelijk de datum en de naam van Jan er goed bij. AUB. Dan is de geschiednis weer correct. hi. Ik kreeg 'em van Dick van z'n mastertape. En over dit programma en daarna schreef ik iets op onze website: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Juul 9 minuten geleden zei Juul: OK Martin, "You're welcome" Een van jullie heeft Mijerink of Meyerink dan nog fout gespeld
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.