Geplaatst 6 december 20186 jr. Vanaf 1 januari wordt Bart van Leeuwen de nieuwe presentator van het theater van het Sentiment op radio 5 Echt leuk voor hem. http://radio.nl/817476/bart-van-leeuwen-nieuwe-presentator-theater-van-het-sentiment 6 december 20186 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 6 december 20186 jr. 2 uur geleden zei Bart van Leeuwen: Dat klopt en ik ben er erg blij mee. En rond de feestdagen weer op Radio M Utrecht, hoop ik?
Geplaatst 6 december 20186 jr. Auteur 1 januari klopt niet. Want dan is Bart nog te horen op Radio m. Daarna gaat het in. Gefeliciteerd Bart, dat worden weer mooie uren
Geplaatst 6 december 20186 jr. 1 uur geleden zei jarno1973: 1 januari klopt niet. Want dan is Bart nog te horen op Radio m. Daarna gaat het in. Gefeliciteerd Bart, dat worden weer mooie uren Vanaf 13 januari.
Geplaatst 6 december 20186 jr. Auteur Dat wordt vanaf de kerstdagen en daarna in de weekenden Bart van Leeuwen op de radio. Dat wordt genieten. Het gaat sowieso goed met de ouwe garde. Jeroen van inkel is terug, Rick van Velthuijsen en Jan van Veen komt ook terug vanaf januari. Nou maar hopen dat Erik de Zwart ook weer terugkomt. Misschien goede vervanger? Ze doen toch iedere week al de liedjes draaien van de top 40 en de top 5 waaruit de luisteraar het beste liedje uit kan kiezen..l 6 december 20186 jr. bewerkt door jarno1973
Geplaatst 7 december 20186 jr. Ik volg Bart sinds 1973 en vind hem een verademing in radio land. Ik verheug me erg op deze uitzendingen. Een reden voor mij om weer NPO Radio 5 op te zetten. Het gaat goed met de oud-Veronica presentatoren op Radio 5. Onlangs Jan van Veen, nu onze Bart. Ga zo door ..........
Geplaatst 8 december 20186 jr. En zo komen langzamerhand alle grote radiohelden weer terug bij de publieke omroepen waar men destijds hoogtijdagen vierde. Ik gun het Bart ook van harte. Een waardige opvolger van Jeanne.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.