Geplaatst 18 april 20196 jr. Curtis Mayfield – Junkie Chase. Deze titel staat al in de discografielijst en dus kan het volgende worden toegevoegd: Op 6 en 7 januari werden er in de Uithof in Den Haag voor de eerste keer door de Amerikaanse ISSL schaatswedstrijden voor profs georganiseerd als tegenhanger van de bekende wedstrijden van de ISU. Veel bekende rijders uit die tijd deden er aan mee, waaronder de Nederlanders Verheijen, Verkerk, Bols en Schenk. De laatste won en ging met 34.500 harde guldens naar huis. Er diende aan promotie te worden gedaan dat gebeurde via Radio Veronica waarbij Junkie Chase werd ingezet als muziek. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=68f9dfb9-9087-4682-9556-1a4349e53340
Geplaatst 18 april 20196 jr. Werd ook gebruikt bij promo's van HYS Veronica in de Uithof in Den Haag, in gesproken door Frans Henrichs. Nico.
Geplaatst 18 april 20196 jr. Auteur dank je Nico heb je daar een fragment van want dat is de basis voor een vermelding in de lijst dank en groet Hans
Geplaatst 19 april 20196 jr. Ik moet ergens een niet compleet fragment hebben, dat is de inhoud van een NAB cart waar een stuk uit is. Als dit genoeg is? zal ik eens kijken of ik het kan vinden. Nico.
Geplaatst 19 april 20196 jr. Auteur 9 uur geleden zei nchuijg: Ik moet ergens een niet compleet fragment hebben, dat is de inhoud van een NAB cart waar een stuk uit is. Als dit genoeg is? zal ik eens kijken of ik het kan vinden. Nico. Ja hoor zo lang er bewijs is is het voldoende voor opname in de lijst dank en groet Hans
Geplaatst 19 april 20196 jr. Hans, Ik hoef niet te zoeken het bewijs is hier te beluisteren http://www.norderney192.nl/historie_1973_4.html Groet Nico.
Geplaatst 20 april 20196 jr. Auteur uitbreiding tekst Curtis Mayfield – Junkie Chase. Deze titel staat al in de discografielijst en dus kan het volgende worden toegevoegd: Op 6 en 7 januari werden er in de Uithof in Den Haag voor de eerste keer door de Amerikaanse ISSL schaatswedstrijden voor profs georganiseerd als tegenhanger van de bekende wedstrijden van de ISU. Veel bekende rijders uit die tijd deden er aan mee, waaronder de Nederlanders Verheijen, Verkerk, Bols en Schenk. De laatste won en ging met 34.500 harde guldens naar huis. Er diende aan promotie te worden gedaan dat gebeurde via Radio Veronica waarbij Junkie Chase werd ingezet als muziek. Maar ook voor de promotie van de ijshockey thuiswedstrijden van HIJS Veronica 538 op de Uithof in Den Haag werden er met gebruik van Junkie Chase spots geproduceerd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.