Spring naar bijdragen
  • 0

Radio programma downloaden


Quezwo64

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij kun je een streaming URL (van bijvoorbeeld uitzending gemist op een website) invoeren in VLC Mediaplayer. Die heeft als het goed is de mogelijkheid om zo’n bestand dan te downloaden. Op Windows kun je ook Windows Media Player gebruiken om zo’n URL om te zetten in een mp3-bestand. Ik werk al een aantal jaren niet meer op Windows, dus geen idee of dat programma nog bestaat. 

 

Succes! 

Link naar opmerking
  • 0

Ik heb net supersnel Veronica Inside van 6 Juni 2019 gedownload met Video DownloadHelper voor Firefox. Downloadhelper werkt vaak erg goed. En wanneer helemaal niks werkt en je hebt een beetje tijd, dan laat je het programma gewoon draaien en neemt het op met een Screenrecorder.

bewerkt door cdb
Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.