Geplaatst 28 juni 20196 jr. Je hebt vakantie, alle DJ's 2 week vrij af gegeven en hup naar de kust. We zitten nu in Lelystad, op de dijk te camperen, wel op een camping hoor. Radio is mee, een Icom 7300 en een masje van 15 meter om een end fed antenne in op te hangen. Veel is er wel te horen op de mkiddengolf, ik hoor op alle uitgeven ferequenties wel geluid van een LPAM station. Sommigen goed en anderen, wel die moeten het nog leren denk ik dan maar zo. Het vervormd en hetbrokkelt, niet leuk om naar te luisteren. Opvallend is het grote aantal met hoempa pa muziek, helaas niet zo mijn ding. Theo
Geplaatst 29 juni 20196 jr. Auteur ist deze nog steeds aan? Dacht ik net hé ik hoor Harm met piraten hitz op de 1332 maar nee het bleek om de parel van twente te gaan. Theo 29 juni 20196 jr. bewerkt door radio tpot
Geplaatst 29 juni 20196 jr. Ik bedoel dat festival op het "Lowlands terrein". en da's hier aan de overkant. "Tering herrie" https://www.q-dance.com/en/events/defqon-1/defqon-1-weekend-festival-2019/lineup https://dedrontenaar.nl/biddinghuizen/drie-gemeenten-gaan-strijd-aan-tegen-defqon-er-is-soms-geen-normaal-gesprek-te-voeren 29 juni 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 29 juni 20196 jr. Auteur ja ja Juul zo gaat dat, pilletje er in en maar bewegen. Dacht dat je het geluid bedoelde wat te horen is/was bij checkpoint Charlie op de dijk Enkhuizen Lelystad. Daar stond een FM zender voor aan. Theo
Geplaatst 29 juni 20196 jr. 1 uur geleden zei Juul: Ik bedoel dat festival op het "Lowlands terrein". en da's hier aan de overkant. "Tering herrie" Zes keer Borsato, één keer Rammstein en morgen Metropolis. Ruilen?
Geplaatst 29 juni 20196 jr. 1 uur geleden zei radio tpot: ja ja Juul zo gaat dat, pilletje er in en maar bewegen. Dacht dat je het geluid bedoelde wat te horen is/was bij checkpoint Charlie op de dijk Enkhuizen Lelystad. Daar stond een FM zender voor aan. Theo Bedoel je de Engelenzender van Moniek Toebosch?
Geplaatst 29 juni 20196 jr. 4 uur geleden zei Vincent: Zes keer Borsato, één keer Rammstein en morgen Metropolis. Ruilen? Nee............
Geplaatst 29 juni 20196 jr. 14 uur geleden zei Juul: Ik "geniet" hier van het Defqon "geluid"...............aan de overkant. Is zelfs hier in Kampen zijn de bassen nog te horen. vr gr Jan
Geplaatst 1 juli 20196 jr. Citaat Bedoel je de Engelenzender van Moniek Toebosch? Engelenzender op de Houtribdijk kan ik mij nog herinneren ookal is het weer een behoorlijke tijd geleden. Was toch een soort van kunstproject in de ether. Stonden bordjes langs de kant van de weg met hierop de FM frequentie waarop afgestemd moest worden. Hierop....tsja, engelenzang, erg vaag in iedergeval.
Geplaatst 1 juli 20196 jr. Ik vond het wel grappig en sfeervol als je daar in de buurt reed. De zender stond in de toren Lelystad en was van Nozema, dus veel te duur. Daardoor dreigde het project te stranden, ik heb nog geprobeerd de zender op de Communicator te krijgen die toen in Trintelhaven lag en nog gesproken met de kunstenares. Maar er was een andere oplossing.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.