Geplaatst 4 oktober 20196 jr. Ik heb wel eens een deel van het programma "De Draaikolk" met Pietje Vitamine (Hans Oosterhof - Suhandi) gehoord. Ik dacht echt dat ik dat zelf had, maar helaas. Of het hier ooit is aangeboden, kan ik ook niet waarnemen. Een stukje jeugdsentiment, zou ik graag willen hebben. Wie kan mij helpen? Groeten, Cor.
Geplaatst 4 oktober 20196 jr. Bij deze Cor. Veronica 19650804 1400-1500 Draaikolk - Suhandi - F0613 Hopelijk heb je er wat aan.
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. 10 uur geleden zei Gerrit: Bij deze Cor. Veronica 19650804 1400-1500 Draaikolk - Suhandi - F0613 Hopelijk heb je er wat aan. Met dank aan de downloadclub "Oldies"..........en de Stichting Norderney
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. 1 uur geleden zei Juul: Met dank aan de downloadclub "Oldies"..........en de Stichting Norderney Terecht. Daarom heb ik ook de code van de oude downloadclub er nog bij staan.
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. Heeft iemand de complete codelijst van de Downloadclub beginnend vanaf de letter F nog ergens beschikbaar? Gerard
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. Gerard bij de buren even informeren denk ik. https://forum.offshoreradio.org/index.php Juul
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. Auteur 18 uur geleden zei Gerrit: Bij deze Cor. Veronica 19650804 1400-1500 Draaikolk - Suhandi - F0613 Hopelijk heb je er wat aan. Zeer bedankt voor dit programma. Was wel duidelijk dat Pietje Vitamine hier geen programmaonderdeel van was. Ik kan in oude kranten niets vinden over Pietje Vitamine of over een specifiek jeugdprogramma op Radio Veronica. Ik ging er van uit dat Pietje Vitamine een onderdeel was van De Draaikolk. Nog eens gekeken op http://www.norderney.nl/historie_1964_1.html en het blijkt dat het een apart jeugdprogramma was rond 1964 "Veronica's programma voor de jeugd" Over dat programma, daar ging het eigenlijk om. Alle dank en groeten, Cor.
Geplaatst 5 oktober 20196 jr. 12 uur geleden zei Gerard van den Ende: Heeft iemand de complete codelijst van de Downloadclub beginnend vanaf de letter F nog ergens beschikbaar? Gerard DownloadClub F t/m I of I compleet is, weet ik helaas niet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.