Geplaatst 23 oktober 20196 jr. Heeft iemand toevallig de jingle '192 Full Colour'? Ben hier al enige tijd naar op zoek. Het tekstfragment is afkomstig van het nummer 'Indian Pipe' van Amsterdam. Bij voorbaat hartelijk dank nogmaals.
Geplaatst 23 oktober 20196 jr. Auteur Ah, bedankt. Heb deze een keer op 192TV gehoord, dus vandaar dat ik interesse kreeg in die jingle.
Geplaatst 25 oktober 20196 jr. Auteur Ik heb die 192 Full Colour jingle verder nergens kunnen vinden, ook Google heeft niet echt kunnen helpen, wat wel jammer is.
Geplaatst 25 oktober 20196 jr. 5 uur geleden zei Oever532: Ik heb die 192 Full Colour jingle verder nergens kunnen vinden, ook Google heeft niet echt kunnen helpen, wat wel jammer is. Je doet iets niet goed zie ik hier . Je vraagt of iemand die jingle heeft en dan is het antwoord van Juul : Ja heb ik . Hij heeft hem dus en misschien zou hij hem aanbieden als je dat zou vragen . Juul kenende doet hij dat dan wel .
Geplaatst 25 oktober 20196 jr. Ik ben dan altijd benieuwd waarom iemand die jingle van 6" zo graag wil hebben. Hij "staat klaar".........................
Geplaatst 25 oktober 20196 jr. Auteur @Juul Ik heb voor eigen luisterplezier een lange playlist van allerlei jingles en tunes gemaakt met jingles van binnen- en buitenland, vroeger en nu, en ik wil graag deze jingle aan deze lijst toevoegen om bijvoorbeeld thuis of onderweg naar te luisteren. Mag ik dan van u deze jingle alstublieft? 25 oktober 20196 jr. bewerkt door Oever532
Geplaatst 25 oktober 20196 jr. Dat Alstublieft mag wel weg hoor....................hi. Hier is ie. Ik vind het altijd leuk om te horen-lezen wat mensen "er mee doen". Veel luisterplezier ! https://pixeldrain.com/u/pzdbKV9G Full Color.mp3 Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.