Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

1943 - 1973 AFN - 30 years

Featured Replies

Geplaatst

In 1973 was ik met een "select" Veronica gezelschap op dienstreis naar AFN in Frankfurt. Ik heb daar op onze website al e.e.a. over geschreven.

http://www.norderney192.nl/historie_1973_5.html

Tijdens onze ontmoeting met de programmaleider Robert Harland ( † 2003 ) kregen we een leuk herdenkingsboekje.

Ik heb het net gescand  en hier is het.  Voor de diehard  AFN fans uit in ieder geval mijn AFN jaren.

https://pixeldrain.com/u/9mXcSvWP AFN 1943-1973 - 30 years kl.pdf

screen 130.jpg

bewerkt door Juul

Geplaatst

Juul,

Dankjewel. Eind jaren zestig vaak geluisterd naar AFN Soesterberg.....Mooie herinneringen....

Groet

Ton H

Geplaatst
  • Auteur

En ik heb de master............................tape daarvan. Hi

53 minuten geleden zei Ton H:

Juul,

Dankjewel. Eind jaren zestig vaak geluisterd naar AFN Soesterberg.....Mooie herinneringen....

Groet

Ton H

Ja Ton,  ik iets eerder maar dat was voor mij AFN. Niet al dat gesyndicated gedoe met al die hitparades.

Ben nog met Tom Mulder op een dag naar Mons (Bergen) gereden  naar AFN-Shape.  Foto's helaas verloren gegaan.

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

ik iets eerder maar dat was voor mij AFN. Niet al dat gesyndicated gedoe met al die hitparades.

AFN was voor mij fijne muziek,  goede dj's en (vooral) ook uitgebreid en professioneel het nieuws brengen.

Op bladzijde 44/45 staat mooi beschreven hoe (goed) AFN inspeelde op belangrijke nieuws gebeurtenissen, zoals  de moordaanslagen (1963/1968) op de Kennedy's, Martin Luther King en de  terroristische aanslag ( gijzeling)  tijdens de Olympische Spelen in München (1972) op Israëlische atleten.

Geplaatst
  • Auteur

Ja Robin, mooi om nu eens een foto te zien van Gary Bautell ( p37)  en Milton Fitzwater ( p38).

Ik heb heel veel opnamen waar zij inzitten. En natuurlijk de programmaleider Robert Harlan (p34). Hij trok de hele dag met ons op.  Hij was de programmaleider die AFN het langst had. ( 1968 - 1986 )

Hij had zo'n mooie "bass" stem.

Na z'n tijd bij AFN ging hij in Florida wonen waar hij jaren geleden is overleden.

bewerkt door Juul

Geplaatst

Mijn AFN beleving begon in 1964 met AFN Bremerhaven, Munich en Frankfurt. Muziekvoorkeur US pop werd sterk ontwikkeld. 

• 1 month later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.