Spring naar bijdragen
  • 0

Niet te openen....


Bo Lus

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 uur geleden zei Vincent:

Met de laatste versies van Opera, Chrome en Firefox (op een Ubuntu systeem) geen enkel probleem. 

 

En dan: bij dit soort problemen altijd besturingsysteem en browser erbij zetten, incl. versie. Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt.

 

Sorry. Ik heb er geen verstand van. Het enige wat ik weet is Safari en iOS 9.3.5. Gr. Bo

Link naar opmerking
  • 0
7 uur geleden zei Bo Lus:

 

Sorry. Ik heb er geen verstand van. Het enige wat ik weet is Safari en iOS 9.3.5. Gr. Bo

 

 

Heel simpel, Safari openen en dan onder titel Safari ( links boven)   zie je "over Safari" en dan zie je de versie op de iMAC, maar ik begrijp dat je op een iPhone - ipad kijkt?. iOS 9.3.5 is wel een redelijk oude versie.

 

Maar afgezien daarvan, jou melding is mij vorige week ook overkomen op m'n iMAC en Safari 13.04 (OSX High Sierra).

De boodschap verdween vanzelf na enige tijd.

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.