Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Bend me shape me - American breed 1967

Featured Replies

Geplaatst

Nog zo'n plaat met herinneringen. December 1967, Ik werkte net een maand officieel bij Veronica en mocht voor het eerst met Willem van Kooten (Joost) opnemen. De USA top 100.

Ik vond het best spannend. Willem zei op de gang ;"Hee Jules,  Adje is al huis zullen we nog effe de top 100 doen?"

Ik was wel behoorlijk zenuwachtig,,  opnemen met Joost en hij is toch de baas en degene die mij vroeg om bij Veronica te komen werken.

Het kleine stukkie band heb ik bewaard en het is hier. (Willem heeft het over "militaire dienst", ik was naar huis gestuurd, lichting 67-6, wegens aanpassings problemen.) Dat laatste had de psychiater  wel goed gezien, dat hadden we bij Veronica allemaal wel een beetje en ook antiautoritair. En dat laatste heb ik nog steeds.

Enfin, dat was toen.

https://pixeldra.in/u/D81VCnrM    (©Stichting Norderney)

En deze plaat draaiden we, zie video.  Dit is een USA TV versie, niet onaardig.  Let op de hele fout knip...................................

bewerkt door Juul

Geplaatst

''...een beetje en ook antiautoritair. En dat laatste heb ik nog steeds.'' :D

Alhoewel ik ''Bend me Shape me'' uiteraard ken, ben ik van de Gilla generatie:

Geplaatst
  • Auteur

Ja wij bij Veronica bewaren erg dierbare herinneringen aan Geert die enkele dagen na onze reunie in 1999 overleed op 42 jarigen leeftijd.

Veronica speelde ook bij Geert een belangrijke rol in z'n leven.  Hij was o.a. lid nummer 35 van de ABTT fanclub.

Hij  maakte z'n afstudeerfilm ( 1990)   voor de filmacademie samen met Boudewijn de Groot .( oud dj bij Veronica ). Met de toepasselijke titel "Voor de overlevenden"  En die werd uitgezonden door de AVRO in 1991.

Geert maakte ook een prachtige hommage aan Karel van der Word onze technische baas in de Studio.

©Stiching Norderney

https://pixeldra.in/u/oTnyyARf

Een mooie foto van Geert.

screen 99.jpg

bewerkt door Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.