Geplaatst 3 juli 20205 jr. In dit filmpje een stukje opname te zien ( vanaf ongeveer 5 minuten ) een clip van de aan Soesterberg, ooit uitgezonden door de RVU, wie heeft de volledige opname?
Geplaatst 3 juli 20205 jr. Leuk stukje inderdaad. Ik zie dat de video afkomstig is van Leon Dorsey. Verder zie ik dat Leon betrokken is bij http://www.oldmensradio.nl/ Mogelijk kun je 'm via die website bereiken. 3 juli 20205 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 juli 20205 jr. Deze periode vond ik AFN niet meer zo heel leuk. De jaren ervoor keek ik veel en nam ook weleens wat op met een dure multi-norm video. Heb iets van TV18 maar niet dit programma waarvan ze hier clips laten zien. Tegenwoordig hebben ze meerdere zenders maar of het nog toegevoegde waarde heeft in deze tijd van internet en streamen..? Hier een korte compilatie van hoe het er tegenwoordig uitziet... AFN compilatie 3 juli 20205 jr. bewerkt door Nachtdienst
Geplaatst 3 juli 20205 jr. "Mijn" AFN tijd waren de jaren 60 en midden jaren 70. Maar dank voor de info. Ik ga moregen eens even kijken en luisteren.
Geplaatst 4 juli 20205 jr. Ik heb gekeken, in 1 woord prachtig om zo'n stuk geschiedenis aan je voorbij te zien rollen !
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.