Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

vormgeving nationale hitparade Spits ('82-84)

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,
Dankzij een zuinig lid van deze community kreeg ik onlangs de jingle 'Eersteweeks'  zoals Frits Spits die gebruikte in de Nationale Hitparade (januari '82-oktober '84). 

Hij had nog enkele andere jingles, ook op basis van de plaat 'Rock Your World (yo ho) van Weeks & Co.  Namelijk de openingstune, de Top 10-jingle en de Eén in Nederland-jingle.

In 2012 zijn die door SimonFex hier beschikbaar gesteld. Ik heb ze toen gemist en weet niet of hij hier nog is, maar ik kom hem niet meer recent tegen.

Dan was er ook nog een jingle 'De Nationale Hitparade en de Nationale Toekomst', volgens mij met een ander bedje.

Wellicht heeft iemand anders deze jingles destijds gedownload en wil die alsnog beschikbaar stellen?

Dank, Edwin 

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst
7 uur geleden zei rauhfaser:

Dan was er ook nog een jingle 'De Nationale Hitparade en de Nationale Toekomst', volgens mij met een ander bedje.

Deze jingle zoek ik ook nog.

Hierbij de jingle uit een opname: NHP - Nationale toekomst

Het muziekje is Emergency van  The Whispers

Grt,

Peter

Geplaatst

Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. 

Groeten, Arnold. 

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Bosmeester:

Leuk om dit allemaal te horen zeg, zelf ben ik al jaren op zoek naar de jingle 'Daar is het gat van de deur' ingesproken door Robert ten Brink (?) met zéér lage stem ook uit die periode. 

Groeten, Arnold. 

Inderdaad, dat is er ook zo eentje !

Geplaatst
Op 21-7-2020 om 10:16 zei Bosmeester:

Groeten, Arnold. 

Hierbij de jingle uit een opname: Daar is het gat van de deur

Grt,

Peter

Geplaatst
  • Auteur
37 minuten geleden zei pvanklei:

Hierbij de jingle uit een opname: Daar is het gat van de deur

Grt,

Peter

Hartelijk dank weer Peter.

En dan is natuurlijk de volgende vraag weer: welke muziek is voor het bedje gebruikt?

Wie o wie?

Groet, Edwin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.