Spring naar bijdragen

Nieuw: boek over Bart van Gogh


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. In het nieuwe boek ‘Bart! De Van Gogh van de jingles’ spreekt Van Gogh zich uit over het verleden en de toekomst van radio. Het verhaal van Bart van Gogh is het verhaal van een halve eeuw radio in Nederland en ver daarbuiten. Van landpiraten en zeezenders, de omroepen en de commerciëlen die er kwamen. Van Gogh begon veertig jaar geleden als radiomaker en groeide uit tot één van de meest bekende producers van jingles. In dit nieuwe boek staan ook herinneringen van o.a. Hans Hogendoorn, Ferry Maat en Marc Jacobs.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Martin.

 

Ik heb foto's geleverd die ik nam tijdens de TROS jingle sessies in bijvoorbeeld de Wisseloord studio's.  

Die staan in het boek.

Wat ik nog wel weet is dat een complete set over gemikst moest want wij vonden dat er veel te weinig "laag" in zat. Maar Bart, toch een beetje eigenwijze gozer zel; "nee da's niet zo"............................

 

Nou wij vonden van wel.............dus weer over.  Ik geloof dat het de Best show was.

 

"Geld speelde toen geen rol"

 

 

 

 

screen 471.jpg

screen 472.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.