Geplaatst 5 april 20214 jr. Populair bericht Helaas met edits, ik had toen weinig geld voor banden.. wel Europa band tripe play dus 3 uur opnemen..... https://www.mediafire.com/file/sxqbjzawsbd9xr8/Veronica+-+1974-03-18+ABTT+78.mp3/file
Geplaatst 5 april 20214 jr. 4 uur geleden zei hans558: Helaas met edits, ik had toen weinig geld voor banden.. wel Europa band tripe play dus 3 uur opnemen..... https://www.mediafire.com/file/sxqbjzawsbd9xr8/Veronica+-+1974-03-18+ABTT+78.mp3/file Europaband van Ter Meulen Post.............ook veel gekocht en gebruikt.
Geplaatst 5 april 20214 jr. 3 uur geleden zei Albatrosstudio: Europaband van Ter Meulen Post.............ook veel gekocht en gebruikt. En van zeer goede kwaliteit, de banden zijn nu nog prima af te spelen.
Geplaatst 5 april 20214 jr. 1 uur geleden zei Vincent: En van zeer goede kwaliteit, de banden zijn nu nog prima af te spelen. Rotterdam Vincent
Geplaatst 5 april 20214 jr. Er is iets geks met deze datum. Ik heb van PJ Vink en Swanet in een spreadsheet alle ABTT uitzending gehad. En daar staat deze datum, 18 april 1973 helemaal niet in . Er staat wel 19 april in. En dan nog met andere platen............(zie afbeelding uit de spreadsheet van Pieter Jan en Swanet). Ik hoor mijzelf in de eerste seconden van de opnamen, grappig.............................. Juul
Geplaatst 5 april 20214 jr. 13 minuten geleden zei Rob Veld: Juul, 19 maart 1973 is wat anders dan 18 maart 1974 Rob V. Goh, wat stom, gewoon niet goed gekeken. Toch maar even wat druppels in m'n ogen doen..................wordt het zicht wat soepeler. ( ziekte van Graves hé ) Maar hier is de goede lijst. ©Swanet Vink. 5 april 20214 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 6 april 20214 jr. 13 uur geleden zei Juul: Goh, wat stom, gewoon niet goed gekeken. Toch maar even wat druppels in m'n ogen doen..................wordt het zicht wat soepeler. ( ziekte van Graves hé ) Maar hier is de goede lijst. ©Swanet Vink. Juul veel sterkte hiermee - ik heb dit al weer es vaker gelezen van Jean-Pierre. Groetje, Martin
Geplaatst 6 april 20214 jr. @Juul, ook mij overkomt me dit wel eens en zeker als je met datums bezig bent ..................... Rob V.
Geplaatst 19 april 20214 jr. Twee voor de prijs van 1. Start met de ABTT van 11 maart en op een voor mij niet te vinden plaats gaat het over in de ABTT van 18 maart.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.