Spring naar bijdragen
  • -1

Heb ik wat gemist L/O/L ?


Omnivoor

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zoals ik al eerder aangaf moet er nog een en ander vertaald worden. En dan hebben we het over onder andere de ranking en notificatie. Dit doen wij niet zelf meer. Is even wachten tot deze beschikbaar is.

 

We hebben weinig tijd om een en ander nu uit te zoeken. Maar als het goed is kan je de notificaties als je die niet wilt zien uitzetten bij je profiel. Ik kan dat nu alleen controleren/bekijken of dat ook zo is. 

Link naar opmerking
  • 0

Is duidelijk, en eerlijk gezegd vind ik die ranking wel leuk, maar totaal onbelangrijk. Kan je andere draadje verwijderen? Grts Eric

 

((en dankzij dit berichtje ben ik nu een Rookie hahaha)

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
  • 0
39 minuten geleden zei Eric:

Kan je andere draadje verwijderen? Grts Eric

 

Gedaan.

 

39 minuten geleden zei Eric:

Is duidelijk, en eerlijk gezegd vind ik die ranking wel leuk, maar totaal onbelangrijk. 

 

Voor wie het hinderlijk vind: bij Accountinstellingen zie je rechts Andere instellingen. Bij Notificatievoorkeuren kan je de instellingen aanpassen. Achievements is het onderdeel voor de ranking meldingen. Als je ze hinderlijk vind kan je de daar uitschakelen (No Notification List).

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.