Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Ik niet, als je er niet even wat info bij zet........................................ En ik ga niet zo maar "iets" downloaden. 26 augustus 20215 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Erg leuk, Erik! Inderdaad heel herkenbaar. Ik zit me nou alleen suf te piekeren waarvan ik 't ken 🤔
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. 2 uur geleden zei Erik: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren " Plaats geen nieuw bericht met daarin enkel een link. Omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden." https://www.radiotrefpunt.nl/guidelines/
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. 47 minuten geleden zei Ben: Erg leuk, Erik! Inderdaad heel herkenbaar. Ik zit me nou alleen suf te piekeren waarvan ik 't ken 🤔 Ben, Het heeft iets met sigaretten te maken. een hint. De afkorting is: P.S. Gerard
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Dank je, Gerard. Dat is 'm inderdaad! Ik zie de Concorde weer opstijgen en hoor de tekst "Steeds snellere jets in een steeds snellere wereld, dat is de wereld van P.S." Prachtige muziek!
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Auteur Pas op Juul, ik zou dit bestand absoluut niet downloaden!!!!, daar krijg je direct computer virussen van; weer wat geleerd inderdaad maar maar nu met een lege Emmer. Ik moet zeggen dat dit ook mijn allereerste maar meteen ook weer allerlaatste bijdrage is wat zitten er een paar verzuurde zeezender corrifeeen bij, triest hoor ik had nog veel leuke dingen in petto pfffffff 26 augustus 20215 jr. bewerkt door Erik
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. 29 minuten geleden zei Erik: Pas op Juul, ik zou dit bestand absoluut niet downloaden!!!!, daar krijg je direct computer virussen van; weer wat geleerd inderdaad maar maar nu met een lege Emmer. Ik moet zeggen dat dit ook mijn allereerste maar meteen ook weer allerlaatste bijdrage is wat zitten er een paar verzuurde zeezender corrifeeen bij, triest hoor ik had nog veel leuke dingen in petto pfffffff De opmerking van Juul is terecht. Ik denk er het zelfde over. In de gebruikersvoorwaarden waar je akkoord op hebt gegeven staat hier ook iets over. En dat is er niet voor niets ingezet. Daar heb ik je eerder vandaag in deze topic nog aan herinnerd. Maar als het niet wilt lezen, je er niet aan wilt houden en dan ook nog eens zo gaat reageren is het misschien inderdaad beter om het dan maar maar bij deze ene bijdrage te laten.
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Auteur Dank je wel Vincent , ik snap het maar het leek mij juist leuk om de doelgroep van het fragment zelf te laten ontdekken , ik wilde niet meteen verklappen waar het over ging, zie het als een kwisvraagje; (al begrijp ik best dat sommigen in deze doelgroep alles met de paplepel ingegoten wenst te krijgen, wellicht doordat het geheugen van die enkeling niet zo vlot meer op gang komt. Tis mij nu helemaal duidelijk:) 26 augustus 20215 jr. bewerkt door Erik
Geplaatst 26 augustus 20215 jr. Nou Erik, Lees ik nu dat omdat ik ouder ben m'n geheugen mij wellicht in de steek laat?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.