Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Wie was de dj die de Dr Molly Magic Show presenteerde op Radio Delmare? Er staat me iets bij dat hij de zendtijd huurde bij Delmare. Was zowieso een apart programma op Radio Delmare.

Geplaatst
  • Populair bericht
4 uur geleden zei Lokeend:

Wie was de dj die de Dr Molly Magic Show presenteerde op Radio Delmare? Er staat me iets bij dat hij de zendtijd huurde bij Delmare. Was zowieso een apart programma op Radio Delmare.

Voor het ogenblik probeer ik een aantal banden digitaal om te zetten van Delmare. Voor zover ik begrepen heb werden twee uur van 19-21u verhuurd aan derden. 

vanaf 5 augustus 79 probeerde Delmare terug in de lucht te komen maar de zender viel continu uit. Uit mijn gegevens werd op 6 augustus 79 om 19u een Dr Molly Magic Show uitgezonden. Op 7 augustus waren er ook testuitzendingen en volgde om 18u een show. Het was blijkbaar de bedoeling om de programma's tussen 19 en 21u uit te zenden, maar af en toe was Johan Rood te horen met de mededeling dat Dr Molly vergeten was om zijn programma's op te sturen. Af en toe was het programma ook op andere uren te horen. 

Andere ook onbekende personen te horen in die tijd: Arthur Toscanini en dj Gerard. René van Dijk was ook nog eens te horen in de tweede helft van augustus.

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

1570. Delmare 192 First Dr. Molly's Magic show 12‑8‑79 at 19h                       20’

juist voor dit programma geeft Johan Rood mee wie allemaal een prijs heeft gewonnen, één van de winnaars is een zekere Douwe D. Moet nog heel wat Delmare tapes opnieuw digitaal omzetten want er liep al diverse keren iets fout. Daar zitten toch diverse Dr Molly's Magic shows tussen, in augustus en september.

Op 6 (19-21u), 7 (18u) en 13 augustus (19-21u) waren er die eerste week terug ook Dr Molly's Magic Shows te horen.

Geplaatst
  • Auteur
16 uur geleden zei Albatrosstudio:

1570. Delmare 192 First Dr. Molly's Magic show 12‑8‑79 at 19h                       20’

bewerkt door Lokeend

Geplaatst
5 uur geleden zei Jan-Fre:

12 augustus was er ook een Molly.

Dit is dacht ik de eerste:

Radio Delmare 1979.08.06 1814-1948 Nonstop & Dr Molly's Magic Show

Hij zegt wel: Hier ben ik weer op 6 augustus. Dus de kans bestaat dat er een aantal tapes ergens verloren gegaan zijn bij het bevoorraden. In augustus was de 6e de eerst Dr Molly's Magic show te horen, dat moet kloppen volgens Jan-Fré. Van zodra ik er in slaag om andere shows digitaal om te zetten volgen ze hier.

Geplaatst
21 uur geleden zei bert ree:

juist voor dit programma geeft Johan Rood mee wie allemaal een prijs heeft gewonnen, één van de winnaars is een zekere Douwe D.

Prijs is nog niet ontvangen dan. Ik weet het niet, misschien zijn er herhalingen geweest. Ik kan thuis kijken of ik deze opname al digitaal heb.

Groeten uit Playa de Aro (geliefde Aromar hotel)

Geplaatst
15 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Prijs is nog niet ontvangen dan. Ik weet het niet, misschien zijn er herhalingen geweest. Ik kan thuis kijken of ik deze opname al digitaal heb.

Groeten uit Playa de Aro (geliefde Aromar hotel)

Het was Johan Rood live die het doorgaf. Van zodra het digitaal is, zal je het hier kunnen terugvinden.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.