Geplaatst 5 november 20214 jr. Ik luisterde vandaag weer naar de Bonanza met Rob Stenders en bleef op Veronica hangen omdat werd aangekondigd dat de top 100 aller tijden van 1971 zou worden uitgezonden met.. Lex Harding en Ad Bouman. Ik heb een stuk ervan geluisterd met als gastheer weer Rob Stenders en het klonk echt leuk.... ( ik heb geen opnames, luisterde ook onderweg op de fiets)
Geplaatst 5 november 20214 jr. Jaaa, heerlijk programma vol leuke anekdotes en geweldige muziek van vóór 1971. Hoop dat iemand het opneemt en wil delen!
Geplaatst 6 november 20214 jr. 7 uur geleden zei Juul: En hoe ga ik dat hele programma downloaden dan ? Juul, Zie onder Help-functie de antwoorden onder het kopje Van MixCloud downloaden. Ik heb gekozen voor het programma MediaHuman. Gerard
Geplaatst 7 november 20214 jr. Het is op de site van Veronica kompleet terug te vinden en te beluisteren, Juul wordt ook genoemd.
Geplaatst 7 november 20214 jr. Op 6-11-2021 om 10:21 zei Juul: En hoe ga ik dat hele programma downloaden dan ? Heb je een pb gezonden.
Geplaatst 10 november 20214 jr. Ik heb een gedeelte geluisterd, maar helaas niet alles. Laatste dagen geprobeerd om het down-te-loaden, maar dat lukt me helaas niet 😞 Heeft iemand wellicht deze in MP3 ? zodat ik het in de auto kan luisteren tijdens mijn werk ? alvast heel erg bedankt !!! zulke programma's zijn top !
Geplaatst 10 november 20214 jr. 15 uur geleden zei Dirk72: Ik heb een gedeelte geluisterd, maar helaas niet alles. Laatste dagen geprobeerd om het down-te-loaden, maar dat lukt me helaas niet 😞 Heeft iemand wellicht deze in MP3 ? zodat ik het in de auto kan luisteren tijdens mijn werk ? alvast heel erg bedankt !!! zulke programma's zijn top ! Bron: offshoreradio.org <LINK VERWIJDERD>
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.