Geplaatst 11 november 20214 jr. Voor het eerst ging mijn opnamestation moeilijk doen tijdens een opname, na jaren trouwe dienst, en dus stopte op 31 oktober ronde half 8 mijn opname dit jaar. Heeft iemand deze marathon uitzending dit jaar opgenomen?
Geplaatst 12 november 20214 jr. 11 uur geleden zei Eergisteren: Voor het eerst ging mijn opnamestation moeilijk doen tijdens een opname, na jaren trouwe dienst, en dus stopte op 31 oktober ronde half 8 mijn opname dit jaar. Heeft iemand deze marathon uitzending dit jaar opgenomen? Tim?
Geplaatst 12 november 20214 jr. Auteur 3 hours ago, rauhfaser said: Tim? Ik geloof, gelet op zijn uitingen van dank bij eerdere gedeelde opnames van KINK dat Tim zelf geen opnames maakt.
Geplaatst 28 november 20214 jr. @Eergisteren Ik heb ook een opname mee laten lopen, maar de stream stopte er af en toe mee, en werkelijk helaas heeft een stroomstoring (toen ik in het buitenland was) heeft een einde aan de reeks gemaakt :(. Maar: ik heb nog wel 31 oktober, 1 november en een deel van 2 november voor je. Ik stuur je zo een DM met een linkje.
Geplaatst 29 november 20214 jr. @Eergisteren vraag het ook eens in het Kink topic op radioforum.nl: https://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=30039 Volgens mij zit daar iemand die alles van Kink opneemt.
Geplaatst 29 november 20214 jr. Auteur On 11/28/2021 at 8:39 PM, WFNX said: @Eergisteren Ik heb ook een opname mee laten lopen, maar de stream stopte er af en toe mee, en werkelijk helaas heeft een stroomstoring (toen ik in het buitenland was) heeft een einde aan de reeks gemaakt :(. Maar: ik heb nog wel 31 oktober, 1 november en een deel van 2 november voor je. Ik stuur je zo een DM met een linkje. Super! Nou wil het geval dat ik via andere weg ook aan de resterende opnames ben geraakt, althans die zijn me beloofd, ik heb ze gedeeltelijk binnen. Alles gecombineerd moeten we een complete uitzending kunnen reconstrueren. 16 hours ago, BENN0 said: @Eergisteren vraag het ook eens in het Kink topic op radioforum.nl: https://www.radioforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=30039 Volgens mij zit daar iemand die alles van Kink opneemt. Goede tip, dank je wel! Ik kende dat forum nog niet.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.