Geplaatst 12 november 20214 jr. Ik ben weer behoorlijk aan het klunzen geweest vandaag. RMA 76-11-29 12-14h Baken 16 deels vanuit machinekamer Marc Jacobs uit de collectie van Marc Jacobs afgeluisterd en verwerkt, daarna blijkbaar weggegooid en omdat de computer wat langzaam werd een uur later de prullenbak gewist. Nu is hij voorgoed weg. Heeft iemand 'm nog op een schijf staan? En zou hij dan nog een keer kunnen worden geplaatst? Daar zou ik erg blij mee zijn. Jan-Fré
Geplaatst 12 november 20214 jr. Populair bericht 29 minuten geleden zei Jan-Fre: Ik ben weer behoorlijk aan het klunzen geweest vandaag Dat is niet erg, der is altijd wel een back up. Als ik mensen kan helpen doe ik dat met veel plezier, iets wat van velen hier niet kan gezegd worden. Maar goed bij deze dus https://pixeldrain.com/u/zgrN6Ppx Marc Jacobs.
Geplaatst 12 november 20214 jr. Auteur Hartelijk dank voor het opnieuw beschikbaar stellen, maar Pixeldrain laadt de mp3 niet in en blijft op 0'00" staan.
Geplaatst 12 november 20214 jr. Der zijn wat problemen bij pixeldrain, ik kreeg onlangs de schuine opmerking dat ik morgen maar eens moest terug komen. Ga ik natuurlijk niet doen maar mocht het echt niet lukken laat mij maar weten dan bezorg ik het jou via We Tranfer.
Geplaatst 12 november 20214 jr. 1 hour ago, Geert M. said: Der zijn wat problemen bij pixeldrain, ik kreeg onlangs de schuine opmerking dat ik morgen maar eens moest terug komen. Ga ik natuurlijk niet doen maar mocht het echt niet lukken laat mij maar weten dan bezorg ik het jou via We Tranfer. Beste Gert, I have just managed to download the file, it took about 10 minutes but it was successful. Thank you so much, John C
Geplaatst 12 november 20214 jr. Populair bericht Zeer geachte Geert M. en Jan-Fre Net als JOCOOLE (wel via VPN) het bestand binnengehaald en meteen omgezet in https://we.tl/t-2glBBvLNfb een Wietransferaatje. Omni
Geplaatst 12 november 20214 jr. Auteur Gelukt! Mijn Ierse vrienden zouden zeggen: "You're a legend!" Dank dus.
Geplaatst 13 november 20214 jr. Bedankt Geert - had 'm al maar toch leuk voor morgen En Pixeldrain had alleen gisteren een flinke storing - ut is gratis en de eigenaar kan ook wel es ziek worden.
Geplaatst 13 november 20214 jr. 16 uur geleden zei Jan-Fre: Gelukt! Mijn Ierse vrienden zouden zeggen: "You're a legend!" Dank dus. Hier in de UK zeggen ze ''Bless You!'' of ''Cheers!''
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.