Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (â‹®) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben weer behoorlijk aan het klunzen geweest vandaag.

RMA  76-11-29  12-14h  Baken 16 deels vanuit machinekamer Marc Jacobs uit de collectie van Marc Jacobs afgeluisterd en verwerkt, daarna blijkbaar weggegooid en omdat de computer wat langzaam werd een uur later de prullenbak gewist. Nu is hij voorgoed weg. Heeft iemand 'm nog op een schijf staan? En zou hij dan nog een keer kunnen worden geplaatst? Daar zou ik erg blij mee zijn.

Jan-Fré

Geplaatst
  • Populair bericht
29 minuten geleden zei Jan-Fre:

Ik ben weer behoorlijk aan het klunzen geweest vandaag

Dat is niet erg, der is altijd wel een back up. Als ik mensen kan helpen doe ik dat met veel plezier, iets wat van velen hier niet kan gezegd worden.

Maar goed bij deze dus https://pixeldrain.com/u/zgrN6Ppx Marc Jacobs.

Geplaatst
  • Auteur

Hartelijk dank voor het opnieuw beschikbaar stellen, maar Pixeldrain laadt de mp3 niet in en blijft op 0'00" staan.

Geplaatst

Der zijn wat problemen bij pixeldrain, ik kreeg onlangs de schuine opmerking dat ik morgen maar eens moest terug komen.

Ga ik natuurlijk niet doen maar mocht het echt niet lukken laat mij maar weten dan bezorg ik het jou via We Tranfer.

Geplaatst
1 hour ago, Geert M. said:

Der zijn wat problemen bij pixeldrain, ik kreeg onlangs de schuine opmerking dat ik morgen maar eens moest terug komen.

Ga ik natuurlijk niet doen maar mocht het echt niet lukken laat mij maar weten dan bezorg ik het jou via We Tranfer.

Beste Gert,

I have just managed to download the file, it took about 10 minutes but it was successful.

Thank you so much,

John C

Geplaatst

Bedankt Geert - had 'm al maar toch leuk voor morgen :)

En Pixeldrain had alleen gisteren een flinke storing - ut is gratis en de eigenaar kan ook wel es ziek worden.

Geplaatst
16 uur geleden zei Jan-Fre:

Gelukt!

Mijn Ierse vrienden zouden zeggen: "You're a legend!"

Dank dus.

Hier in de UK zeggen ze ''Bless You!'' of ''Cheers!''

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.