Geplaatst 27 januari 20223 jr. Populair bericht Op 31 Maart 2007 organiseerde de Stichting Norderney een Veronicadag in Lapershoek. Om 14:00 presenteert Auke Kok zijn boek "Dit was Veronica" in een gesprek met Ad Bouman. Auke biedt daarna het boek aan Bull Verweij aan. Erik de Zwart presenteert de Top 40 quiz en wordt daarin ondersteund door Eddy Becker. Dit is een compilatie van mijn video opnamen van die middag.
Geplaatst 27 januari 20223 jr. Populair bericht Is dat al weer zo lang geleden ?......................Wat gaat het snel. Ik weet nog dat ik op verzoek van Auke al z'n scripts voor het boek heb door gelezen. Sommige hoofdstukken zijn nooit gepubliceerd. (ik heb ze nog, blijven bewaard) Was - is een prima boek. 27 januari 20223 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.