Spring naar bijdragen

Datum hulp


Juul

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Jaap De Vries:

en stan wenst ons alvast een prettige maandag op 37:56 net voor 5 uur dus was het in de nacht van zondag 26 naar maandag 27 augustus

 

 

Dat had ik nog niet gehoord. Dan is de datum (voor ons als radio mensen 26 augustus. Dank Jaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Juul, ik heb zojuist naar de 192radio uitzending 11-12 u van donderdag 24 feb. Radio Veronica Original geluisterd, 
dit was de Chiel Montagne show 05.10.1971  12.00- 13.00
Nu hoorde ik het 1e nummer in deze uitzending, Jeanette van Zutphen met het liedje Alexander.
Heeft iemand dit misschien opgenomen of reeds in bezit?
Ik zou dit radio fragment graag nogmaals willen beluisteren.
groet, Ruud

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat de opname van onze master 1436 afkomt. (niet erg, maar maar maakt mij altijd nieuwsgierig....."hoe dan?" )

 

De datum is trouwens de 25e zoals wij dat bij de radio altijd "benoemen". Want de volgende dag begint nl om 06.00 uur in de ochtend bij de internationale media. Maar dat zal altijd wel een strijd blijven met de mensen die de strikte datum om 24.00 uur willen blijven hanteren...........

 

 

 

screen 1.028.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.