Geplaatst 26 februari 20223 jr. Populair bericht Het was de avond dat de 675 uitging, ik vermoed dat ik dit van de kabel heb opgenomen. Wie is de DJ hier? Radio 10 FM 31-05-2003 22:58-00:42
Geplaatst 27 februari 20223 jr. 11 uur geleden zei Ben: Wie is de DJ hier? Ik (en hij zelf ook niet) komt niet verder dan (DJ) Marcel. Hij had wel een mooie shift van 2300-0700 uur. De AM 675 gaat uit, maar uitgelaten stemming want Skyradio neemt Radio10FM over. En de FM gaat dus aan! We weten allemaal hoe dat is afgelopen. Verder begint de het uur met een PROMO van een programma wat 4 uur daarvoor is uitgezonden. Ook dat gebeurde volgens mij wel vaker bij Radio 10.
Geplaatst 4 maart 20223 jr. Populair bericht Op 26-2-2022 om 21:03 zei Ben: Het was de avond dat de 675 uitging, ik vermoed dat ik dit van de kabel heb opgenomen. Wie is de DJ hier? Radio 10 FM 31-05-2003 22:58-00:42 Volgens mij was de DJ Maarten van der Schot, hij heeft (door de reorganisatie) maar relatief kort bij Radio 10 FM gewerkt. Veel dank voor deze gave opname Ben! Een pareltje om in bezit te krijgen. Het was erg zonde dat van de AM 675 afscheid genomen moest worden, het was de beste frequentie denk ik die we hadden in NL. In Vlaanderen en de UK werd ook heel veel naar 6-7-5 geluisterd, die Engelsen vonden het ook prachtig.
Geplaatst 4 maart 20223 jr. Auteur 19 minuten geleden zei Lumpie: Volgens mij was de DJ Maarten van der Schot, hij heeft (door de reorganisatie) maar relatief kort bij Radio 10 FM gewerkt. De 31-ste Mei was op een Zaterdag en dan zou hij inderdaad de presentator zijn volgens deze posting op radiofreak : https://www.radiofreak.nl/radio-10-fm-presenteert-nieuwe-programmering/ Knap gevonden van je, dankjewel!
Geplaatst 16 augustus16 aug Radio 10 FM overgenomen door Skyradio. Dat is kwa muziek hier ook wel te horen. Veel Skyplaatjes. 😄
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.