Geplaatst 8 maart 20223 jr. Populair bericht The MV Ross Revenge (Radio Caroline, Radio Monique) and the MV Communicator (Laser 558) in 1985 See Grant Benson, Simon Barrett, Rob Olthof, Leendert Vingerling, Piet Treffers, Mike Barrington and others. From the Rob Olthof † archive.
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Mooie film, een beetje jammer van de storingen van de zenders maar ja, het waren leuke herinneringen. Leendert deed het toch maar allemaal. Dank u wel om te posten.
Geplaatst 10 maart 20223 jr. Mooi dat er steeds meer video-opnames uit deze periode opduiken , was volgens mij opname uit 1984 en niet 1985 , Monique was er nog niet ( althansniets van te zien op beeldopname) en de masten op de Communicator waren degene die tot nov 1984 nog over eind stonden , wat me wel opviel was dat er geen verlichting was in de mast van de Ross, of is zoiets gebruikelijk ?? 10 maart 20223 jr. bewerkt door Revenge85
Geplaatst 10 maart 20223 jr. Auteur vor 3 Stunden schrieb Revenge85: opname uit 1984 en niet 1985 Dankjewel, ik heb het aangepast.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.