Geplaatst 9 maart 20223 jr. Populair bericht Van Compact Cassette. De datum heb ik geëxtrapoleerd op basis van de gedraaide paradeplaat (Blind date van Ginger). TROS - Ferry's Gouwe Ouwe Club 14-09-1980 16:00-16:45
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Populair bericht Opvallend, Ferry draaide de Paradeplaat zelden in de Gouwe Ouwe Club. Het volledige uur (afgezien van het begin) is hier al eerder geplaatst, wel met de B-kant van de cassette er doorheen. Met dank aan de oorspronkelijke uploader: https://pixeldrain.com/u/KYJeArJt Edwin
Geplaatst 9 maart 20223 jr. Auteur Ja, die Paradeplaat te horen vond ik ook wel verrassend. Ik nam denk ik de Gouwe Ouwe Club elke week wel op, maar altijd op een C90 cassette, dus structureel mis ik de laatste ~10 minuten. Ik heb niet opgeschreven wanneer die opnamen zijn uitgezonden, wat ik wel heb zijn uitgeschreven playlisten, zoals deze.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.