Geplaatst 26 maart 20223 jr. Populair bericht Ik ben helemaal niet bekend met Radio Monique. Wat ge-google heeft me geleerd dat deze promo te maken heeft met Monique DJ Rick van Houten oftewel Eric Holzhauer. Mocht één van jullie wat meer info omtrent deze promo hebben, kun je dat dan laten weten? Promo Eric Holzhauer (Rick van Houten)
Geplaatst 27 maart 20223 jr. Op 26-3-2022 om 10:56 zei Ben: Ik ben helemaal niet bekend met Radio Monique. Wat ge-google heeft me geleerd dat deze promo te maken heeft met Monique DJ Rick van Houten oftewel Eric Holzhauer. Mocht één van jullie wat meer info omtrent deze promo hebben, kun je dat dan laten weten? Ik heb even contact met Eric gehad en volgens hem is dit een demo-tape, met het bekende deejay-toontje uit die tijd, die hij in 1986 naar omroepen stuurde. Die promo met Erwin van der Bliek is op een cart in de Overdrive-studio van Caroline op de Ross Revenge opgenomen. Volgens Eric natuurlijk een grap, maar Peter Chicago dacht dat het écht was en haalde hoogstpersoonlijk de cart uit de studio, geen ongeoorloofde eigen commerciële activiteiten 🙂 27 maart 20223 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 27 maart 20223 jr. Auteur Hi Peter, Leuk om te lezen!! Bedankt dat je contact met Eric hierover hebt gehad!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.