Geplaatst 30 maart 20223 jr. Populair bericht Geert de Bruin en de Veronica Singers – Vaarwel vanaf de Norderney. Het was Juul Geleick die in september 2021 dit nummer plaatste in een forum, waarbij ons de titel niet direct duidelijk werd. We hebben er maar ‘Vaarwel vanaf de Norderney’ van gemaakt. Het was Geert de Bruin met zijn Veronica koortje die in het programma ‘Kolder op Zolder Show’ van 30 augustus 1974 waren te horen met het lied. Geert de Bruin and the Veronica Singers - Farewell from the Norderney. It was Juul Geleick who posted this song in a forum in September 2021, where the title was not immediately clear to us. We have made it 'Farewell from the Norderney'. It was Geert de Bruin and his Veronica choir who performed the song in the programme 'Kolder op Zolder Show' of 30 August 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 september 20223 jr. Populair bericht Nieuwe link: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Andere uitvoerenden, zelfde melodietje (na 42 seconden) Gone West (The Tremeloes) - Hello Sailor
Geplaatst 2 uur geleden2 u. John Musy - C'est Pour Rire (Rock Steady) 1969Voor wie het leuk vindt. Gisteren vond ik bij toeval het instrumentale origineel van het 192 lied dat Geert de Bruin en het Veronica personeel ten gehore brachten in de laatste Kolder Op Zolder Show: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Makers van het deuntje zijn de Franse componist, arrangeur en dirigent Jean (John) Musy, de zanger Joe Dassin en songwriter/producer Jacques Plait.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Ik kan het fragment waar Hans over schrijft helemaal niet vinden. Wel de KOZS maar ik heb het niet geindexeerd.Kan iemand soms dat nog een keer upoladen?Was het dit soms? 1 uur geleden1 u. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur 6 minuten geleden zei Juul:Ik kan het fragment waar Hans over schrijft helemaal niet vinden. Wel de KOZS maar ik heb het niet geindexeerd.Kan iemand soms dat nog een keer upoladen?hier is het gevraagde Juul: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Dank Hans,Het zegt mij helemaal niks. Zat dat in de KOZS ? Zal wel als jij dat schrijft. In welk uur, weet je dat ook ?
Geplaatst 56 minuten geleden56 min. Maar het liet mij niet los. Toch gevonden. We hebben de masters van die KOZS. En het was deel 3 van 02.00 - 03.00 uur.Maar daar was volgens mij Geert de Bruin niet bij. Want ik liet de computer zoeken op Geert. Of wel?.......ik weet het niet meerToch nog opgelost. Maar al weer zolang geleden dat ik de index geschreven heb in de de Dbase.Hans dank voor de hulp! 54 minuten geleden54 min. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.