Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
9 uur geleden zei Ben:

En dan nu, speciaal voor Bert, maar zeker ook alle anderen, die dit leuk vinden:

Radio Mi Amigo 25-12-1978 Steven Bishop

Het is een studio opname, in mooie kwaliteit, met veel jingles en commercials.

CC 477 001.jpg

het is dezelfde opname van 25 12 1978 aangevuld met jingles. De andere versie die ik heb vermeld nog 13-14u Baken 16 en Peter VD Holst. Komt uit de collectie van deze Delmare-man die eind december ook aan boord was.

Geplaatst
10 uur geleden zei Ben:

En dan nu, speciaal voor Bert, maar zeker ook alle anderen, die dit leuk vinden:

Radio Mi Amigo 25-12-1978 Steven Bishop

Het is een studio opname, in mooie kwaliteit, met veel jingles en commercials.

CC 477 001.jpg

na een uur hoor je dus Mi amigo jingles maar ook RNI en Veronica komt aan bod en ... Caroline jingles uit 1979, dus de aanvulling kan ten vroegste van na de zomer van 1979 zijn.

Geplaatst
  • Populair bericht
51 minuten geleden zei Ben:
52 minuten geleden zei Ben:

Radio Caroline 19-08-1983 Test transmission

Dit is van ongeveer 10:00-10:45 uur. Er werden die dag geen tijdmeldingen gegeven helaas.

Geplaatst
  • Populair bericht

Ben oh Ben,

Hoor ik deze mooie weer:

Een typisch Laser plaatje....!😄

Bedankt voor het plaatsen,

HA

Geplaatst
  • Auteur
23 minuten geleden zei Hotel Amigo:

Ben oh Ben,

Hoor ik deze mooie weer:

Een typisch Laser plaatje....!😄

Bedankt voor het plaatsen,

HA

Ja, leuk is dat. Ik kom er nu pas achter dat ik Laser waarschijnlijk best wel een leuk station om naar te luisteren had gevonden. De (Amerikaanse) stijl van radiomaken spreekt me erg aan. Maar... toen in de jaren '80 wilde ik alleen maar naar FM luisteren, AM kwaliteit had (toen) voor mij afgedaan. Echter, toen ik in 1999 in de buurt van Clacton-on-Sea rondreed vond ik 't maar wat leuk om de RNI RSL op de midddengolf te horen ;)

bewerkt door Ben

Geplaatst
Op 10-4-2022 om 20:06 zei bert ree:

het is dezelfde opname van 25 12 1978 aangevuld met jingles. De andere versie die ik heb vermeld nog 13-14u Baken 16 en Peter VD Holst. Komt uit de collectie van deze Delmare-man die eind december ook aan boord was.

Heb deze vandaag beluisterd. 13-14 zou kunnen kloppen want Steven meldt "goedemorgen of middag". Jingles inderdaad deels van 1979.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.