Geplaatst 7 april 20223 jr. Populair bericht Dag Radiovrienden , Regen en storm weer , dus vandaag eindelijk eens begonnen om diverse spulletjes van de zeezender verzameling in te lijsten . Ook kwam ik nog een mooie single tegen die eigenlijk niet mocht ontbreken ....De Mi Amigo boys. Nu nog even een gaatje boren en de lijst kan aan de muur . Groeten van peter ( Pd2pk) 7 april 20223 jr. bewerkt door Pd2pk Typefout
Geplaatst 7 april 20223 jr. Populair bericht Er is nog een single van de Mi Amigo Boys met de titel Amalia. Ik heb hem in mijn bezit.
Geplaatst 7 april 20223 jr. dat is mij onbekend maar nu wel benieuwd er naar .. De Mi Amigo Boys, Johnny Blenco, Franca, Combo Wil De Bras – Mi Amigo's Karnavalklappers (Vinyl) - Discogs 7 april 20223 jr. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 7 april 20223 jr. 1 uur geleden zei Lokeend: Er is nog een single van de Mi Amigo Boys met de titel Amalia. Ik heb hem in mijn bezit.
Geplaatst 7 april 20223 jr. Auteur Klopt deze single ik wist ervan , doch ik heb hem niet , inderdaad beetje carnaval , iets uit een grijs verleden , wat toen misschien wel leuk was bedankt voor het posten groetjes van Peter.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.