Spring naar bijdragen

Steenen Tijdperk 60's radio 1


JacChicago

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei JacChicago:

Ik zal de Beatle specials voor de zekerheid morgen uploaden en na die laatste Elvis uitzending eindigt dan dit draadje.

Geweldig, Jac. Ik kijk ernaar uit!

 

En over de Beatles gesproken, komende zaterdag wordt er een Paul McCartney tentoonstelling (over zijn muzikale carrière) geopend in het Beatles Museum in Alkmaar. Dit is op de dag dat Paul zijn 80-ste verjaardag viert.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die zo lief wil zijn om de data waarvan uitzendingen nog missen even hier onder elkaar te zetten? Ik bedoel, misschien dat iemand zowaar een missende aflevering van zo'n datum nog heeft liggen, je weet het niet. Ikzelf kan dan ook iets makkelijker rondkijken in de krochten van mijn archivage (archief-ravage) 😅

 

Jac, net als in de andere topics van Steenen Tijdperk, dank voor het structureel en uitgebreid posten van de uitzendingen die jij nog had liggen, heerlijk om daar vaak ook wat achtergrondinformatie en sowieso ook de playlists bij te hebben (Ook mede dank aan Hans daarvoor, natuurlijk!).

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.