Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ook zeer bedankt Jac - waarschijnlijk nooit ontmoet, maar ben hier heel blij mee met het leuke spul want het levert plezier op in mijn lichamelijk zeer wankele maar geestelijk sterke bestaan. Het levert energie op :)

Groetje,

Martin

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hartelijk dank voor het compliment Martin. Fijn dat het programma je energie geeft. Het allerbeste met je gezondheid toegewenst.

Groetjes,

Jac

En hier komt dan ook weer voor iedereen een nieuwe show.

Hier de uitzending van 30 september 2001 met muziek uit het jaar 1979

https://www.mediafire.com/file/nvhnx7ax3c7dq71/010930+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending+1979.zip/file

bewerkt door JacChicago

Geplaatst
  • Populair bericht

Het is prachtig wat je allemaal met ons deelt Jac. Dat wilde ik toch ook graag in woorden als reply geven. Ik zet de uitzendingen allemaal op mijn podcastje en luister er naar als ik van en naar mijn werk fiets. mijn fietsritje is een half uur... ik rijd soms stiekem om haha

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hier de uitzending van het Steenen Tijdperk van zondag 2 december  2001. Het is een special n.a.v. het overlijden van George  Harrison.

Vanaf vrijdagochtend 30 november zijn Koop Geersing en Jeffrey Willems continu bezig geweest om deze uitzending voor te bereiden. Zelf sloot ik op zondagochtend aan (om alles precies te timen)  en namen we diverse spreeks op. Tijdens uur 1 werden dan soms nog zaken wat aangepast. Het was een mooi project om deze special te maken.

https://www.mediafire.com/file/gi7xf7y2zh02jx1/011202+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending+special+nav+overlijden+George+Harrison.zip/file

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Hier de uitzending van 23 december 2001.  Het is een speciale Kerstaflevering.

https://www.mediafire.com/file/2wgn17kzh9ajy1m/011223+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending++Kerstprogramma.zip/file

Het is ook de laatste aflevering van 2001 en daarmee eindigt wat mij betreft dit draadje.

Als er interesse is in een zelfde serie met afleveringen uit 2002, laat het dan weten, dan open ik morgen een nieuw draadje met 2002.

Geplaatst
  • Populair bericht

Hartelijk dank voor al deze afleveringen uit 2001, Jac!

Wanneer je door zou willen gaan met 2002 zou ik dat erg leuk vinden!

Geplaatst
  • Populair bericht
8 uur geleden zei JacChicago:

https://www.mediafire.com/file/2wgn17kzh9ajy1m/011223+Steenen+Tijdperk+Archiefuitzending++Kerstprogramma.zip/file

Het is ook de laatste aflevering van 2001 en daarmee eindigt wat mij betreft dit draadje.

Als er interesse is in een zelfde serie met afleveringen uit 2002, laat het dan weten, dan open ik morgen een nieuw draadje met 2002.

Om Barry Stevens aan te halen: vooral doorgaan. Wordt zeer gewaardeerd.

Geplaatst
14 uur geleden zei JacChicago:

Graag doorgaan Jac. Ik geniet met grote teugen hiervan. Steenen Tijdperk: sweet memories haha!

Geplaatst
Op 13-6-2022 om 23:51 zei JacChicago:

Voor zover de hartjes en bekertjes bij je berichten nog niet duidelijk zijn: Jaaaaaa, heerlijke posts! :D Ga vooral door, leuk!

• 1 year later...
Geplaatst
Op 28-5-2022 om 00:37 zei JacChicago:

Van 22 juli begint dan een 6-delige zomerserie met de zomerhits van 1969 t/m 1978. Die afleveringen heb ik  niet, dus de volgende upload is de show van zondag 2 september 2001. 

Goedendag. Onlangs downloadde ik "ergens" (kan het niet meer vinden) de zomer serie uitzendingen van 22 juli, 29 juli en 5 augustus over de jaren 1969/1970, 1971/1972 en 1973/1974. Data stonden niet in de file naam maar waren te reconstrueren.

Op 12 en 19 augustus zou echter 1975/1976 resp. 1977/1978 zijn uitgezonden. Die mis ik.

Iemand? 

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb in mijn archief gezocht maar ik kan die zomerafleveringen niet in mijn archief vinden.

bewerkt door JacChicago

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.