Geplaatst 8 juli 20223 jr. Populair bericht Zeker Robin... Atlantis met Steve England, Dave Rogers, John Harding..... dat was nog eens radio radio staat nu op 648 met nu Nigel Harris.... lekker luisteren, het hele weekeinde.. De Philips plano doet weer zijn eer aan met 648 middengolf... Caroline Groet Henk Kruize
Geplaatst 8 juli 20223 jr. Populair bericht Geheel volgens de regels hoop ik. De eerste middag en avond via Mixcloud. Opname vanaf de Stream. And there is more to come! 8 juli 20223 jr. bewerkt door PowerMusic
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Da's heel mooi, maar hoe kan ik dat spul van Mixcloud downloaden naar mijn PC??? Henk Kruize
Geplaatst 9 juli 20223 jr. 4 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Da's heel mooi, maar hoe kan ik dat spul van Mixcloud downloaden naar mijn PC??? Henk Kruize Geduld is een schone zaak via pb stuur ik een link met de mp3 versie.
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Populair bericht Ik heb ook heeeeeeeeeeeeeel veel geduld, vraag alleen maar ... hoe???? Henk Henk
Geplaatst 9 juli 20223 jr. Goedemiddag , ik heb hier ook wel interesse in de downloads. V.G. Radio Scotland.
Geplaatst 9 juli 20223 jr. 58 minuten geleden zei PowerMusic: Here we go met dag 2! More to follow. Prachtig Ed, bedankt voor alle opnamen van The Spirit of the 70s, Caroline. Dat wordt intens beluisteren. Pierre Addicted To Music
Geplaatst 11 juli 20223 jr. Populair bericht En hier we go again! Beetje laat maar wat in het vat zit.......... Ik zal in de loop van vandaag de mp3 versie online zetten. Voor die gene die daar belangstelling voor hebben ontvangen een PB met de link(s)
Geplaatst 11 juli 20223 jr. Auteur Populair bericht Zoals te verwachten was, na ruim 40 jaar, had niet iedere (oude) Caroline dj de topvorm meer van de Mi Amigo dagen en soms ook moeite met de hedendaagse digitale (studio) techniek, maar de sfeer en muziekkeuze dit (lange) weekend was meer dan uitstekend. Zondagavond met de tender terug naar de vaste wal. (Radio Caroline Facebook)
Geplaatst 11 juli 20223 jr. Dank je wel voor de files, Ed Ze staan ook bij de buren, als mp3. Groet, Jan 11 juli 20223 jr. bewerkt door jan227 aanvulling
Geplaatst 11 juli 20223 jr. 2 uur geleden zei Robin Westhof: Zoals te verwachten was, na ruim 40 jaar, had niet iedere (oude) Caroline dj de topvorm meer van de Mi Amigo dagen en soms ook moeite met de hedendaagse digitale (studio) techniek, maar de sfeer en muziekkeuze dit (lange) weekend was meer dan uitstekend. Zondagavond met de tender terug naar de vaste wal. (Radio Caroline Facebook) Helemaal mee eens! vond het heel vermakelijk als er weer eens iemand problemen had met de digitale techniek.
Geplaatst 26 augustus 20223 jr. Hallo, Henk-Anna! Via deze link kun je alles van Mixcloud naar je computer laden: https://mixclouddownloader.net Vriendelijke groeten......
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.