Spring naar bijdragen

Radio Caroline 648 ‘The Sensational Seventies’.


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Robin Westhof:

ONE...LAST...TIME

 

Mi Amigo DJs reunite for one last Caroline broadcast

 

A group of DJs who served on the Mi Amigo in the 70s are reuniting for one last broadcast on Radio Caroline this summer, live from the studios on board Ross Revenge.

The theme of the broadcast on Saturday 9 and Sunday 10 July is ‘The Sensational Seventies’.

 

Line-up: 

 

Nigel Harris (Stuart Russell)

Martin Fisher

Bob Lawrence (Richard Thompson)

Tom Anderson

Mike Stevens

Cliff Osbourne

James Ross

Mark Lawrence

Marc Jacobs

Brian Martin

Roger Mathews

 

 

Please login or register to see this link.

 

ik hoorde het bericht langskomen op de 648. Een week voor de North-uitzendingen. Lang geleden dat Marc Lawrence nog te horen was.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 24-5-2022 om 15:30 zei Henk-Anna Loog:

One last time..... het klinkt een beetje beangstigend... maar laten we eerlijk zijn, we zijn niet meer de jongste, en als je de foto's bekijkt van de "radio bijeenkomsten" dan zie je toch 80% grijzende mannen die "enigszins"  op leeftijd zijn. En dat bedoel ik met een vrolijke knipoog omdat ik zelf ook in die categorie (grijzende wegkwijnende haardos) zit.

Toch ga ik zeker luisteren, vaak is het huidige Caroline een beetje het  "ondergeschoven kindje" maar toch maken ze leuke programma's. Zeker de "Caroline North"  uitzendingen vanaf de Ross Revenge... "keeping the dream alive" gaat hier zeer zeker op. Als ik met mijn auto weg moet dan staat de radio in mijn 26 jaar oude karretje steevast op Caroline.. en stoort het een beetje dan is het Veronica.

Ook een aanrader is het Caroline Classic kanaal op internet.

Je kan zeggen van Peter Moore wat je wil maar het is grotendeels door de inzet van Peter Moore dat Caroline nu nog on air is en, ook belangrijk, dat de Ross Revenge nog steeds bestaat.

 

Henk Kruize

Caroline Classic? Bedoel je Caroline Flashback?

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Alleen Cliff Osbourne heeft nooit op de Mi Amigo gezeten... voor zo ver ik weet heeft die alleen met Caroline uitzendingen na 2000 meegedaan.... Maar misschien heeft iemand andere info over Cliff??

 

Henk Kruize

 

Gelukkig is er Google: Cliff Osbourne Formerly of the land-based pirate London Music Radio and various hospital radio stations, Cliff was heard a couple of times on Radio Caroline in September 1979.
Bron: Please login or register to see this link.

 

Zelfde crew als met Pasen 2008, alleen dit keer zonder Ad Roberts, Dick Verheul en  Kees Borrel:

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zo wordt het aangegeven...

Music from the likes of Yes, Eagles, America, Steely Dan, Deep Purple, Carole King and Queen will radiate on 648 AM and via the Radio Caroline North listen button on the Caroline website and on the North stream on the Radio Caroline app from 2pm on Friday 8th to 9pm on Sunday 10th July.

 

Dus.... de Radio Caroline North button..

Groet

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
1 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Dit weekeinde veel oud-Caroline DJ's op Radio Caroline... ook Marc Jacobs is erbij.

Zie hier de programmering.

Henk Kruize

Schermopname (3).png

als ik het goed begrepen heb, alleen te horen op 648am en op Caroline NORTH stream, niet op de gewone Caroline stream.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Jean-Pierre

 

En de groetjes uit Geldrop terug naar Oostduinkerke... straks gaat de Philips AM radio op 648 Caroline, ben reuze benieuwd, voor naar Marc Jacobs. Zo vaak is Marc niet aan boord van de Ross Revenge geweest.

Tja, Steve bouwde een hele mooie International service van Atlantis op, stel je eens voor als ze dat met hoogvermogen hadden uitgezonden dan hadden Caroline en RNI wel in kunnen pakken.

Fijn weekeinde Jean Pierre

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.