Geplaatst 10 mei 20223 jr. Populair bericht Naar aanleiding van de posting van JP gisteren heb ik deze opgezocht. De opname komt van een cassette uit de collectie van Alex uit Alkmaar. René Verstraten op SIS (platen zijn er uitgeknipt)
Geplaatst 10 mei 20223 jr. 7 uur geleden zei Ben: Naar aanleiding van de posting van JP gisteren heb ik deze opgezocht. De opname komt van een cassette uit de collectie van Alex uit Alkmaar. René Verstraten op SIS (platen zijn er uitgeknipt) Dit zijn fragmenten van het eerste programma van René op SIS in 1988. Is de datum ook bekend?
Geplaatst 10 mei 20223 jr. Auteur 31 minuten geleden zei bert ree: Dit zijn fragmenten van het eerste programma van René op SIS in 1988. Is de datum ook bekend? Op de cassette kan ik geen info over de datum vinden, Bert. Mogelijk dat René het nog weet?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.