Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

• Jan-Fre changed the title to RNI 14 mei '72
Geplaatst
  • Populair bericht
14 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik heb deze gearchiveerd op 16 mei 1972

2 uur geleden zei Jan-Fre:

Ik heb ook een uitzending van 16 mei, maar die is anders.

Ik heb deze studio-opname van Alfred Lagarde staan op maandag 15 mei 1972

14 mei 1972 kan niet, want dat is een zondag en destijds was op dat tijdstip te beluisteren: Karel Prior met Prioriteiten.

Het programma van Alfred liep toen van maandag tot vrijdag. 

Alfred zei na het draaien van de Treiterschijf (van Mouth & MacNeal) dat het de nieuwe was. En dat kan je eigenlijk  alleen op maandag zeggen, omdat de nieuwe Treiterschijf op zaterdag bekend gemaakt wordt.

Geplaatst
  • Populair bericht
4 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Alfred zei na het draaien van de Treiterschijf (van Mouth & MacNeal) dat het de nieuwe was. En dat kan je eigenlijk  alleen op maandag zeggen, omdat de nieuwe Treiterschijf op zaterdag bekend gemaakt wordt.

Okay, maandag 15 mei. Er was destijds al verwarring over, want dit ie ém.

Espresso1.jpeg

Espresso2.jpeg

bewerkt door Albatrosstudio

Geplaatst
8 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Die conclusie gaat mij te ver. Programma's werden een paar dagen van te voren opgenomen.

Volgens mij maakt dat niet uit of het live is of van tevoren wordt opgenomen. Als DJ hou je daar toch rekening mee.

Bij de aankondiging van de treiterschijf op ongeveer 3 minuten zegt Alfred letterlijk: En dit is onze nieuwe Treiterschijf voor de hele week.

Zoiets zeg je volgens mij als je de plaat voor de eerste keer in deze hoedanigheid draait en dat is in zijn geval op de maandag.

Geplaatst
  • Populair bericht
12 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Volgens mij maakt dat niet uit of het live is of van tevoren wordt opgenomen. Als DJ hou je daar toch rekening mee.

Bij de aankondiging van de treiterschijf op ongeveer 3 minuten zegt Alfred letterlijk: En dit is onze nieuwe Treiterschijf voor de hele week.

Zoiets zeg je volgens mij als je de plaat voor de eerste keer in deze hoedanigheid draait en dat is in zijn geval op de maandag.

Had mijn conclusie al ge-udate. Zag dat ik de originele tape hier heb liggen.

bewerkt door Albatrosstudio

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.