Geplaatst 10 juni 20223 jr. 4 minuten geleden zei Juul: Daarvoor was het bij Rob de Boer en Herman Braakman was er ook bij betrokken naar ik meen. Dat is correct.
Geplaatst 10 juni 20223 jr. Populair bericht Op 9-6-2022 om 09:17 zei Musicman: Ik snap de hint hint maar via welk programma of welke website doe je dat? Ik zou vooral níet willen adviseren om 'Online gemist downloaden' te googelen. Niet doen, hoor! ❤️ 7 uur geleden zei Will Stevens: Ik ook niet. Ik was er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die naam gebaseerd was op de aloude begintune van de Lexjo. Trouwens een pikant detail: dit programma is gemaakt door de productiemaatschappij van Jan Douwe Kroeske. Hij heeft zelf de interviews afgenomen, blijkt uit de aftiteling. En zijn bedrijf heeft tegenwoordig het complete Countdown-archief onder zijn beheer: http://d2bv.nl/site/tweeluik-over-internationaal-geroemd-nederlands-popprogramma-countdown-1976-1993-op-22-en-29-mei-op-npo-2-extra/ Klopt, het archief is een samenwerking tussen Reelin' In The Years en zijn Double 2. ^^
Geplaatst 16 juni 20223 jr. Populair bericht 4 uur geleden zei hcjm: @ musicman: opnemen kan via downloadgemist.nl Probeerde ik dat hierboven nog een beetje subtiel te brengen, ahum... 🙄😂 16 juni 20223 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 1 juli 20223 jr. Op 10-6-2022 om 13:49 zei Will Stevens: Ik ook niet. Ik was er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat die naam gebaseerd was op de aloude begintune van de Lexjo. Trouwens een pikant detail: dit programma is gemaakt door de productiemaatschappij van Jan Douwe Kroeske. Hij heeft zelf de interviews afgenomen, blijkt uit de aftiteling. En zijn bedrijf heeft tegenwoordig het complete Countdown-archief onder zijn beheer: http://d2bv.nl/site/tweeluik-over-internationaal-geroemd-nederlands-popprogramma-countdown-1976-1993-op-22-en-29-mei-op-npo-2-extra/ Zal ik het geheim verklappen?? Na mijn weten heeft Lex Harding Countdown en de hele entourage er om heen gecopieerd uit Australie, want daar was Countdown sinds 8 november 1974 al op tv bij the Australian Broadcast Compagnie, als een wekelijks populaire muziek/chart show, ze hebben alles gecopieerd schakelen tussen live optredens, clips en intervieuws tot de logo aan toe! 1 juli 20223 jr. bewerkt door andre ph5c
Geplaatst 1 juli 20223 jr. 3 minuten geleden zei andre ph5c: Zal ik het geheim verklappen?? Na mijn weten heeft Lex Harding Countdown en de hele entourage er om heen gecopieerd uit Australie, want daar was Countdown sinds 8 november 1974 al op tv bij the Australian Broadcast Compagnie, als een wekelijks populaire muziek/chart show, ze hebben alles gecopieerd schakelen tussen live optredens, clips en intervieuws tot de logo aan toe! Was Molly Meldrum niet één van de presentatoren? Ik kan me nog twee interviews herinneren die hij deed met Freddie Mercury.
Geplaatst 2 juli 20223 jr. 13 uur geleden zei dave76: Was Molly Meldrum niet één van de presentatoren? Ik kan me nog twee interviews herinneren die hij deed met Freddie Mercury. Dat klopt.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.