Geplaatst 31 mei 20223 jr. Populair bericht Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. RNI 26-04-1974 Dick de Graaf 16:42-17:13
Geplaatst 31 mei 20223 jr. Populair bericht 14 uur geleden zei Ben: Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. RNI 26-04-1974 Dick de Graaf 16:42-17:13 Ben, dank voor alle opnames die je de afgelopen maanden hebt geplaatst. Ik heb echt een selectie moeten maken, aangezien het om een hele grote hoeveelheid gaat. Ik neem aan dat R2R voor Real-to-real staat. Wat betekent dat eigenlijk?
Geplaatst 31 mei 20223 jr. Auteur Populair bericht Bedankt voor je reactie, Bart. R2R staat voor Reel to Reel en die Reels zijn de haspels waar de band opgespoeld is. Alles, wat ik on-line heb gezet, blijft gewoon staan dus mocht je later nog wat willen downloaden, dan kan dat gewoon.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.