Geplaatst 5 uur geleden5 u. De aanschaf zou ik wel voor mijn rekening willen nemen, maar kan iemand dit omzetten (kwalitatief). Ik heb geen recorder om dit digitaal te maken.
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Allemachtig zeg, wat een ontdekking. Meer dan honderd bandjes. Er zal veel op staan van wat jullie en wij al hebben, maar zoiets kom je niet vaak tegen natuurlijk. Hoe zal de kwaliteit nog zijn? Heb je het al gekocht? Ik heb wel een apparaatje om cassettebandjes over te zetten in mp3, maar dat is iets van de Aldi volgens mij. En het opnemen gaat met de afspeelsnelheid van een cassettedeck. Daarna moet het nog opgeschoond en geconverteerd worden. Hoeveel? Honderd-vijftien bandjes, telde ik dat goed? Als we met de leden van deze club de taken verdelen en we doen er allemaal een stuk of tien of vijftien?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.