Geplaatst Zondag om 15:54 3 d. De aanschaf zou ik wel voor mijn rekening willen nemen, maar kan iemand dit omzetten (kwalitatief). Ik heb geen recorder om dit digitaal te maken.
Geplaatst Zondag om 19:58 3 d. Allemachtig zeg, wat een ontdekking. Meer dan honderd bandjes. Er zal veel op staan van wat jullie en wij al hebben, maar zoiets kom je niet vaak tegen natuurlijk. Hoe zal de kwaliteit nog zijn? Heb je het al gekocht? Ik heb wel een apparaatje om cassettebandjes over te zetten in mp3, maar dat is iets van de Aldi volgens mij. En het opnemen gaat met de afspeelsnelheid van een cassettedeck. Daarna moet het nog opgeschoond en geconverteerd worden. Hoeveel? Honderd-vijftien bandjes, telde ik dat goed? Als we met de leden van deze club de taken verdelen en we doen er allemaal een stuk of tien of vijftien?
Geplaatst Zondag om 22:51 2 d. Populair bericht Ik heb haar een bericht gestuurd, en volgens mij heeft ze het over 24 bandjes. Geen idee van de kwaliteit. Er zal inderdaad wel eea aan dubbele uitzendingen tussen zitten. Als het er 24 zijn wil ik die wel aanschaffen. Helaas reageert ze nog niet op mijn aanbod om deze 24 in 1 koop af te nemen. En wat betreft omzetten, de kwaliteit zal niet beter worden door duurdere apparatuur als de opnamen ook matige is. (Niet sterker dan de zwakste schakel zeg maar)
Geplaatst Maandag om 14:04 2 d. Ik wil geen roet in het eten gooien, maar ik zie er een paar cassette-merken tussen zitten waar ik niet blij van word. Oppassen dus met de eventuele aanschaf. Prijs per cassette ook een (duur) lachertje! Mijn mening.Omni ;)
Geplaatst Maandag om 14:16 2 d. Ze schrijft dat ze de cassettes zelf opgenomen heeft en dan is de kans groot dat het eerste generatie opnamen zijn (geen kopiën) en dat kan een voordeel zijn voor de kwaliteit van de opnamen. Rode BASF LH cassettes en bepaalde typen Philips cassettes kunnen het probleem hebben dat de glij-laag van de band verdwenen is. Die zijn dan verloren en niet meer af te spelen. Het digitaliseren met een kwalitatief goed cassettedeck naar een audio recorder (niet via de geluidskaart van een computer) kan een goede basis geven om softwarematig verder te bewerken om een heel goed afluisterbare opname te krijgen.
Geplaatst Maandag om 17:17 2 d. Wat ontzettend fijn Camal dat jij ze wil kopen. Ik wil wel helpen met opnemen. Ik heb geen cassette recorder maar kan wel kijken of ik er ergens nog 1 kan kopen die kan omzetten naar mp3. Dan kan ik helpen met opnemen.
Geplaatst Gisteren om 06:341 d. Barendrecht is voor mij 'om de hoek'. Als je het afrond wil ik de cassettes op de fiets wel ophalen en digitaal maken. Laat via PB maar weten hoe en wat.
Geplaatst Gisteren om 18:381 d. Vooralsnog krijg ik geen reactie meer, heb nu aantal keer gevraagd hoeveel cassettes ze in het totaal te koop heeft.Misschien ben ik te ongeduldig. gisteren om 21:201 d. bewerkt door Camal
Geplaatst 17 uur geleden17 u. Auteur Hoi allemaal, wat leuk dat jullie dit zo oppakken. Ik ben er vorig jaar geweest om een paar cassettes mee te nemen van uitzendingen die bij mij niet volledig waren. Dat heeft soms wel en soms niet iets opgeleverd. Ik werd zelf niet altijd even blij van de kwaliteit en vond het wat fragmentarisch.Maarrrr wel voor het eerst in forever dat iemand z'n bandjes van HZG erop zet!!😎 En nu dus nog een aantal.Het is ook wel weer tijd voor mij om hier iets te uploaden, dus ik zal eens kijken wat hier tussen zit. Dan hoef je die specifieke misschien niet te kopen, scheelt weer 💪🏻💪🏻 17 uur geleden17 u. bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 4 uur geleden4 u. Dat zou super mooi zijn Jochem, is weer veel te lang geleden 😉😉😉En voor de andere lezers, zouden jullie misschien ook even kunnen checken of jullie de advertenties nog kunnen vinden?Ze zijn van marktplaats verwijderd. En de aanbieder reageert op geen enkele van mijn berichtjes 3 uur geleden3 u. bewerkt door Camal
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 57 minutes ago, Camal said:Dat zou super mooi zijn Jochem, is weer veel te lang geleden 😉😉😉En voor de andere lezers, zouden jullie misschien ook even kunnen checken of jullie de advertenties nog kunnen vinden?Ze zijn van marktplaats verwijderd. En de aanbieder reageert op geen enkele van mijn berichtjes Ik zie de advertenties ook niet meer...vreemd. Misschien al door iemand gekocht? Heb in het verleden ook wel eens meegemaakt, dat een verkoper traag of niet meer reageert als ze hun waar al hebben verkocht. Hoe dan ook, niet netjes.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Hallo allen.Vanwege mijn hernia kan ik niet lang zitten, dus reageer ik in het kort. Allereerst bedankt voor jullie inzet om het te proberen te kopen en op band te krijgen. Jochem @Jochem Bootsma heeft denk ik wel gelijk, dus ik zie met blijdschap weer om enige uitzendingen te mogen zien. Alvast veel dank.Wil @Camal mij dan even een seintje geven via email? Ik kijk niet dagelijks. 2 uur geleden2 u. bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 2 uur geleden2 u. 28 minuten geleden zei Sootje:Ik zie de advertenties ook niet meer...vreemd. Misschien al door iemand gekocht? Heb in het verleden ook wel eens meegemaakt, dat een verkoper traag of niet meer reageert als ze hun waar al hebben verkocht. Hoe dan ook, niet netjes.Vreemde is dat alle advertenties van deze aanbieder weg lijken te zijn. Meestal is er dan wat aan de hand met het account. Of misschien toeval dat deze persoon zijn of haar advertenties aan het vernieuwen is. Maar even aankijken, wel erg jammer!
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Er staan nu 6 advertenties!!Het zwarte gat, radiopr. 7 bandjes jaren '90, € 4,50 per st.Zie omschrijving Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 1 uur geleden1 u. D'r is een probleem met marktplaats. Advertenties, die er wel zouden moeten zijn, zijn in eens niet zichtbaar.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.