Geplaatst 4 uur geleden4 u. Auteur Drie afleveringen van Het Zwarte Gat 😎 Volgens mij zijn deze niet eerder gedeeld? (Laat me weten als er iets tussen zit dat al bekend was. EDIT: Oh... inmiddels duidelijk dat ik 383 eerder gedeeld heb!).Een paar flinke stappen in de tijd, en uiteenlopende intrigerende onderwerpen:008 - De Stille Kracht (07-08-1978)205 - Magiër Aleister Crowley (30-03-1986)383 - Spookverschijnselen bij de Brug van Veenwouden (03-09-1989) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 💫Veel plezier en ben benieuwd wat jullie van deze vinden. 44 minuten geleden44 min. bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Bedankt Jochem! Ik ben er weer erg blij mee!Aflevering 383 heb je al eens eerder met ons gedeeld. Maar dat maakt niet uit.
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Altijd weer fijn om nieuw luistervoer te krijgen. Aflevering 383 had ik ook al in mapje zitten, die heb je dus al eerder met ons gedeeld.Nogmaals dank @Jochem Bootsma voor de 2 nieuwe afleveringen, ben benieuwd,
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 2 uur geleden zei Jochem Bootsma:Drie afleveringen van Het Zwarte Gat 😎 Volgens mij zijn deze niet eerder gedeeld? (Laat me weten als er iets tussen zit dat al bekend was).Een paar flinke stappen in de tijd, en uiteenlopende intrigerende onderwerpen:008 - De Stille Kracht (07-08-1978)205 - Magiër Aleister Crowley (30-03-1986)383 - Spookverschijnselen bij de Brug van Veenwouden (03-09-1989) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 💫Veel plezier en ben benieuwd wat jullie van deze vinden.Top @Jochem Bootsma Heel veel dank weer. Super.
Geplaatst 51 minuten geleden51 min. Auteur Dank allemaal! Ah, toch wel! Ik moet het beter bijhouden. Nou, dan beloof ik komende dagen een goeie vervanger voor 383 😉
Geplaatst 48 minuten geleden48 min. 2 minuten geleden zei Jochem Bootsma:Dank allemaal! Ah, toch wel! Ik moet het beter bijhouden. Nou, dan beloof ik komende dagen een goeie vervanger voor 383 😉Dat zou top zij Jochem. Is er ook al meer nieuws te melden wat betreft de podcasts?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.