Geplaatst 23 uur geleden23 u. Auteur Populair bericht Drie afleveringen van Het Zwarte Gat 😎 Volgens mij zijn deze niet eerder gedeeld? (Laat me weten als er iets tussen zit dat al bekend was. EDIT: Oh... inmiddels duidelijk dat ik 383 eerder gedeeld heb!).Een paar flinke stappen in de tijd, en uiteenlopende intrigerende onderwerpen:008 - De Stille Kracht (07-08-1978)205 - Magiër Aleister Crowley (30-03-1986)383 - Spookverschijnselen bij de Brug van Veenwouden (03-09-1989) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 💫Veel plezier en ben benieuwd wat jullie van deze vinden. 19 uur geleden19 u. bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 22 uur geleden22 u. Populair bericht Bedankt Jochem! Ik ben er weer erg blij mee!Aflevering 383 heb je al eens eerder met ons gedeeld. Maar dat maakt niet uit.
Geplaatst 22 uur geleden22 u. Populair bericht Altijd weer fijn om nieuw luistervoer te krijgen. Aflevering 383 had ik ook al in mapje zitten, die heb je dus al eerder met ons gedeeld.Nogmaals dank @Jochem Bootsma voor de 2 nieuwe afleveringen, ben benieuwd,
Geplaatst 20 uur geleden20 u. 2 uur geleden zei Jochem Bootsma:Drie afleveringen van Het Zwarte Gat 😎 Volgens mij zijn deze niet eerder gedeeld? (Laat me weten als er iets tussen zit dat al bekend was).Een paar flinke stappen in de tijd, en uiteenlopende intrigerende onderwerpen:008 - De Stille Kracht (07-08-1978)205 - Magiër Aleister Crowley (30-03-1986)383 - Spookverschijnselen bij de Brug van Veenwouden (03-09-1989) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 💫Veel plezier en ben benieuwd wat jullie van deze vinden.Top @Jochem Bootsma Heel veel dank weer. Super.
Geplaatst 19 uur geleden19 u. Auteur Dank allemaal! Ah, toch wel! Ik moet het beter bijhouden. Nou, dan beloof ik komende dagen een goeie vervanger voor 383 😉
Geplaatst 19 uur geleden19 u. 2 minuten geleden zei Jochem Bootsma:Dank allemaal! Ah, toch wel! Ik moet het beter bijhouden. Nou, dan beloof ik komende dagen een goeie vervanger voor 383 😉Dat zou top zij Jochem. Is er ook al meer nieuws te melden wat betreft de podcasts?
Geplaatst 43 minuten geleden43 min. Auteur Als goedmaker voor de dubbel gedeelde uitzending 383... 😉Nóg 3 afleveringen van Het Zwarte Gat! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren .127 - Spookhuis in Soesterberg (incompleet na hoofditem) (17-09-1984)211A - Nachtuitzending Paravisie Den Haag (10-05-1986)336 - Buitenaards Leven en Portret van Paragnost Piet van Ingen (09-10-1988)Laat me weer weten wat jullie ervan vinden! Tegen het einde van 211A zitten een paar goeie telefoontjes van luisteraars, da's ook niet altijd het geval, haha. Voeg zelf trouwens even A achter 211 toe voor je eigen administratie. Dat ben ik vergeten vóór de upload. En ik weet niet meer of 127 eerder rondging op internet? Het item is in ieder geval later nog herhaald eind jaren '80.(Er is eigenlijk niet écht nieuws te melden over de podcast (loopt door omstandigheden aan de producenten-kant vertraging op), behalve dat er een mooi plan ligt en mensen van HZG zijn benaderd. Ik geef niet op, maar het is wel van de lange lange adem!) 24 minuten geleden24 min. bewerkt door Jochem Bootsma
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.