Geplaatst 1 augustus 20223 jr. Populair bericht "Northsea Gold" was een leuk Caroline programma dat gedurende een aantal weken elke avond op het station werd uitgezonden, lekkere nonstop oldies uit de jaren 60 met leuke Caroline jingles. Gisteren heb ik een opname uit eigen archief gedigitaliseerd, kun je ook horen hoe Caroline 558 hier in Geldrop te ontvangen was op mijn Kenwood R1000 ontvanger. Caroline 558 14 Juni 1988 20-21 uur Paul Shelton. https://pixeldrain.com/u/KGaDr9Un Groet Henk Kruize
Geplaatst 5 augustus 20223 jr. Hoi Henk, heb jij nog meerdere afleveringen van Northsea gold om te delen? Deze opname had ik toevallig zelf ook opgenomen.. Leuk om je hier weer te treffen trouwens! Wim 5 augustus 20223 jr. bewerkt door Sapuripong
Geplaatst 5 augustus 20223 jr. Populair bericht 40 minutes ago, Sapuripong said: Hoi Henk, heb jij nog meerdere afleveringen van Northsea gold om te delen? Deze opname had ik toevallig zelf ook opgenomen.. Leuk om je hier weer te treffen trouwens! Wim Beste Wim, Here is one that I found.1988 05 09 Mon R Caroline (558kHz) 2000-2100 North Sea Gold.mp3 Mvg, John C
Geplaatst 6 augustus 20223 jr. Auteur Populair bericht Ha die Wim, (Jansen toch he? Ik heb nog heel veel correspondentie van je mijn archief..) Ik heb nog een paar afleveringen meer, namelijk die van 13 Juni en die van 15 Juni, die staan nog gewoon op tape maar ik zal ze zometeen even digitaliseren, heeft even een paar uurtjes nodig... maar... ze komen eraan Groet Henk Kruize
Geplaatst 6 augustus 20223 jr. Auteur Wim, Ze zijn gedigitaliseerd en ik bied ze in een nieuw "draadje" aan. Groet Henk Kruize
Geplaatst 6 augustus 20223 jr. 6 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Ha die Wim, (Jansen toch he? Ik heb nog heel veel correspondentie van je mijn archief..) Ik heb nog een paar afleveringen meer, namelijk die van 13 Juni en die van 15 Juni, die staan nog gewoon op tape maar ik zal ze zometeen even digitaliseren, heeft even een paar uurtjes nodig... maar... ze komen eraan Groet Henk Kruize Klopt helemaal Henk!. Ik ben toen ook nog een keertje bij je op bezoek geweest in je studio/mancave... Zal onderhand meer dan 30 jaar geleden zijn... Wat vliegt de tijd.... Bedankt Henk, en een fijn weekend!!! Wim
Geplaatst 6 augustus 20223 jr. Auteur Populair bericht Ja Wim, Time flies when you're having fun, net even in het cassette archief gekeken en daar zitten nog diverse cassettes in van "Utopia Productions" ... ken je die nog? Ik ben een echte "bewaar freak" en als ik ooit ga verhuizen.... dan heb ik heel wat werk.... maar ik ga hier niet weg, ik woon hier nu vanaf 1987 en heb het nog goed naar mijn zin. In mijn huidige "Mancave/ studio"neem ik ook mijn programma's op die ik wekelijks maak op studio 040, de lokale omroep van Eindhoven en ons eigen Polderpop Radio... www.studio040.nl www.polderpopradio.jouwweb.nl Groetjes Henk Kruize
Geplaatst 7 augustus 20223 jr. Leuk Henk. Wat voor type draaitfels zijn dat? En wat zijn die twee kastjes rechtsboven (met grote knop links)? Grts
Geplaatst 7 augustus 20223 jr. On 8/5/2022 at 10:53 PM, JOCOOLE said: Beste Wim, Here is one that I found.1988 05 09 Mon R Caroline (558kHz) 2000-2100 North Sea Gold.mp3 Mvg, John C Hi John, Are sure about this date ? The very first Northsea Gold was 1988 05 31 with Steve Conway. Best regards Bella 7 augustus 20223 jr. bewerkt door bellatrix
Geplaatst 7 augustus 20223 jr. Auteur Hallo Eric, Draaitafels zijn 2x Technics SL1200 mk2 en rectsboven een dubbele CD speler, deze is inmiddels vervangen door een Denon DN4500mk-2 Henk
Geplaatst 7 augustus 20223 jr. 1 hour ago, bellatrix said: Hi John, Are sure about this date ? The very first Northsea Gold was 1988 05 31 with Steve Conway. Best regards Bella Beste Bella, I really don't know, this file I downloaded from the Azanorak website. Mvg, John C
Geplaatst 7 augustus 20223 jr. Populair bericht 5 minutes ago, JOCOOLE said: Beste Bella, I really don't know, this file I downloaded from the Azanorak website. Mvg, John C OK, I thank you for that. After double checking, the very first Northsea Gold was 1988 05 31 with Steve Conway as written before and the last one 1988 06 17. So this one can be 1988 06 09 (with Dave Asher) Best regards Bella
Geplaatst 15 augustus 20223 jr. Op 6-8-2022 om 15:13 zei Henk-Anna Loog: Ja Wim, Time flies when you're having fun, net even in het cassette archief gekeken en daar zitten nog diverse cassettes in van "Utopia Productions" ... ken je die nog? Ik ben een echte "bewaar freak" en als ik ooit ga verhuizen.... dan heb ik heel wat werk.... maar ik ga hier niet weg, ik woon hier nu vanaf 1987 en heb het nog goed naar mijn zin. In mijn huidige "Mancave/ studio"neem ik ook mijn programma's op die ik wekelijks maak op studio 040, de lokale omroep van Eindhoven en ons eigen Polderpop Radio... www.studio040.nl www.polderpopradio.jouwweb.nl Groetjes Henk Kruize Jazeker ken ik Utopia Productions nog Henk! Ik heb een aantal programma's van Laser 558 op Mixcloud staan, weer diezelfde naam, www.rtvutopia.nl hahaha... Hartelijke groet, Wim
Geplaatst 16 augustus 20223 jr. Op 7-8-2022 om 10:43 zei Henk-Anna Loog: Hallo Eric, Draaitafels zijn 2x Technics SL1200 mk2 en rectsboven een dubbele CD speler, deze is inmiddels vervangen door een Denon DN4500mk-2 Henk Opname beluisterd. Klinkt leuk Henk. Mooi werk. Succes daarmee
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.