Geplaatst 18 augustus 20223 jr. 21 uur geleden zei Juul: (Zie post) Ah, wat een heerlijk verhaal. The Poster Story in het topic van The Motown Story van Poster. Ik reken 'm goed. 😄 Wel benieuwd wat Jurre Bosman zei. Túúrlijk is dat wel het herhalen waard. 18 augustus 20223 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 18 augustus 20223 jr. On 8/15/2022 at 10:18 PM, Juul said: Hier is alles. Dat zijn de beste woorden die je op dit forum kunt tegenkomen. 😊 Hartelijk dank, Juul.
Geplaatst 19 augustus 20223 jr. Populair bericht 23 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Ola en waar vind ik dat om te luisteren ? Al gezocht diverse keren dit jaar maar geen Ruud gevonden met zijn station Graag een tip, Bij voorbaat dank ! 1467 AM Utrecht eo Streaming.jinxradio.nl:80/ParadijsStereo
Geplaatst 20 augustus 20223 jr. Juul, bedankt. Heb de serie net binnen, er erg blij mee. Groet Frank.
Geplaatst 23 augustus 20223 jr. Beste Juul, Vanwege vakantie nu pas tegengekomen. Bedankt voor deze serie, maar ook al het andere waar je ons een groot plezier mee doet. Mvg Ronald
Geplaatst 9 september 20223 jr. Juul, ontzettend bedankt voor deze mooie serie. Destijds gemist, dankzij jouw werk wordt het nu alsnog genieten! Hans
Geplaatst 9 september 20223 jr. Auteur Ik heb het met veel plezier gedaan. Het maken en het plaatsen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.