Geplaatst 21 augustus 20223 jr. Beste, ik ben opzoek naar een aantal liedjes die moeilijk te vinden zijn, hopelijk vind ik ze hier, het gaat om: Debbie Dierks - Married in Las Vegas (Divorced in Mexico) Rocco Granata - Copacabana Marva - Mijn beste vriendin Roek Williams - Hasta manana Highway - Most of all Spoedfamily (geen idee of dit juist geschreven is) - Calamity Jane Ben benieuwd, alvast bedankt voor de aandacht. MBG.martien
Geplaatst 21 augustus 20223 jr. Populair bericht Roek Williams - Hasta manana das een echte lastige om te vinden .
Geplaatst 22 augustus 20223 jr. Populair bericht Spoof Family voor 1 euro te koop op Discogs: https://www.discogs.com/sell/list?master_id=1112637&ev=mb https://www.discogs.com/release/9381273-Marva-Mn-Beste-Vriendin https://www.discogs.com/release/5327671-Highway-Most-Of-All Allemaal te koop voor een paar euro, behalve deze die komt (door de verzending uit Amerika) wat duurder uit, maar hij is wel beschikbaar: https://www.discogs.com/sell/release/12891834?ev=rb gr. Jan
Geplaatst 22 augustus 20223 jr. Auteur Op 21-8-2022 om 13:55 zei martien: Beste, ik ben opzoek naar een aantal liedjes die moeilijk te vinden zijn, hopelijk vind ik ze hier, het gaat om: Debbie Dierks - Married in Las Vegas (Divorced in Mexico) Rocco Granata - Copacabana Marva - Mijn beste vriendin Roek Williams - Hasta La Vista Highway - Most of all Spoedfamily (geen idee of dit juist geschreven is) - Calamity Jane Ben benieuwd, alvast bedankt voor de aandacht. MBG.martien Beste, de onderstreepte heb ik met jullie hulp inmiddels binnen, ik voeg er nog één aan toe: John Horton - Liefde kan zo mooi zijn Mvg.Martien
Geplaatst 22 augustus 20223 jr. Populair bericht Dag Martien Ik herinner mij ook een liedje dat ze maar alleen op radio atlantis afspeelden in 1974 ( juni juli augustus) . Philemon met Jo met de Mandolien. Een parodie naar Jo met de Banjo van BRT radio . Grtjes Marnik 22 augustus 20223 jr. bewerkt door marnik
Geplaatst 23 augustus 20223 jr. Populair bericht 12 uur geleden zei marnik: Dag Martien Ik herinner mij ook een liedje dat ze maar alleen op radio atlantis afspeelden in 1974 ( juni juli augustus) . Philemon met Jo met de Mandolien. Een parodie naar Jo met de Banjo van BRT radio . Grtjes Marnik dit is de Engelse versie, er is ook een Nederlandse versie de Vlaamse versie is van Fillemon (=Adriaan van Landschoot)
Geplaatst 23 augustus 20223 jr. Populair bericht Dit is de Vlaamse versie... Fillemon aan de telefoon met "Jo met de Mandolien".. <link verwijderd, muziek delen is niet toegestaan> Henk Kruize 12 september 20223 jr. bewerkt door de redactie
Geplaatst 23 augustus 20223 jr. Op 23-8-2022 om 13:48 zei Henk-Anna Loog: Dit is de Vlaamse versie... Fillemon aan de telefoon met "Jo met de Mandolien".. Super bedankt Henk leuke dag nog gewenst en groet Philip.
Geplaatst 12 september 20223 jr. Auteur Bij deze wat nieuwe Mi Amigo zoekplaatjes: Roosje Dries - Het leven is één geheim Helen Williams - Answer Me Frankie Miller - Say Yeah Bvd.Mvg.Martien
Geplaatst 12 september 20223 jr. Populair bericht 1 uur geleden zei martien: Roosje Dries - Het leven is één geheim Deze is gewoon op spotify te vinden.
Geplaatst 12 september 20223 jr. Auteur 17 minuten geleden zei PowerMusic: Deze is gewoon op spotify te vinden. Oké dank voor je reactie. Mvg.Martien
Geplaatst 12 september 20223 jr. 5 uur geleden zei martien: Bij deze wat nieuwe Mi Amigo zoekplaatjes: Frankie Miller - Say Yeah Bvd.Mvg.Martien De titel van dit nummer is Stubborn Kind Of Fellow. Ik heb je een mailtje gestuurd Martien.
Geplaatst 12 september 20223 jr. 23 minuten geleden zei Henk: De titel van dit nummer is Stubborn Kind Of Fellow. Ik heb je een mailtje gestuurd Martien. En deze is ook gewoon te vinden op Spotify en andere streamerdiensten.
Geplaatst 14 september 20223 jr. Populair bericht Hallo Spoof Family uit Belgie (1977) <link verwijderd, muziek delen is niet toegestaan> 14 september 20223 jr. bewerkt door de redactie
Geplaatst 19 november 20223 jr. Auteur Nou vooruit mag ik nogmaals een beroep op jullie verzameling doen ? Ik ben opzoek naar: Clovis met Suzanne 1974 Ik lees het graag, Bvd.Mvg.Martien
Geplaatst 28 februari 20232 jr. Auteur Nog eens een keer kijken of iemand zo'n echt Mi Amigo liedje heeft en wil delen, ik ben opzoek naar: Rudy Silvester met Voor jou alleen uit 1978 Ik wacht de reacties af, alvast bedankt voor de moeite. Mvg.Martien
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.