Geplaatst 26 september 20223 jr. Populair bericht 192 RADIO. Dutch Media Week promo 2022. Van 3 t/m 7 oktober iedere middag van 15.00-18.00 uur op 192radio.nl. Uitzending bijwonen, dat kan. Kom naar de Retro Radio Studio van Beeld en Geluid en 192 Radio op de Gooische Brink in Hilversum. (nieuwe, grotere locatie) Met Tineke, Ad Bouman, Erik de Zwart, Paul van der Lugt, Rob Stenders en Caroline, Gerard Ekdom en Will Luikinga. Ook te zien via kijk-mee.nl/retroradio2022. Zaterdag en zondag Roller Disco met Marcel Bouman, achter in de Retro Studio. Dutch Media Week Retro Radio in een samenwerking tussen Beeld en Geluid en de Stichting Norderney / 192radio.nl
Geplaatst 5 oktober 20223 jr. Auteur Populair bericht Woensdagmiddag in de Retro Radio Studio aan de Gooische Brink in Hilversum. Wil Luikinga samen met oud plugger en medeprogrammamaker Ger Loogman in het programma van Ad Bouman. Daarna was het de beurt aan het radiofeestje van Rob Stenders met Caroline, die zelfs tot 19.00 uur bleven hangen. Morgen Gerard Ekdom en we kunnen nog best wat meer bezoekers verwelkomen.
Geplaatst 6 oktober 20223 jr. Auteur Populair bericht Dutch Media Week donderdag, met Ad Roland, de radiolegende uit de zeventiger- en tachtiger jaren, die vanmiddag graag weer een uurtje kwam 'draaien'. Daarna was het Ekdom-tijd. Op de dag af één jaar geleden was Gerard ook van de partij vanaf dezelfde mengtafel. Morgen, vrijdag 7 oktober, is Tom Blomberg te gast. De man met de warme stem, en bijnamen zoals "De Dikke Blomberg" en "De wandelende popencyclopedie". Beide natuurlijk door zijn ongelofelijke kennis van de popmuziek. Ook zien we Jan van Veen en Edvard Niessing op bezoek komen. (Niet iedereen vond de muziek van Gerard om aan te horen. Kijk maar eens links van Gerard )
Geplaatst 8 oktober 20223 jr. Auteur Populair bericht Vandaag, zaterdag 8 en zondag 9 oktober van 12.00 tot 17.00 uur Rollerdisco met Marcel Bouman in het pand en studio aan de Gooische Brink in Hilversum. Gisteren was de afsluiting van de live uitzendingen vanaf de door Dennis van Benthem en Niels Zack gerestaureerde Hilversum 3 mengtafel. De opening van vrijdag werd gedaan door alweer zo’n alom bekende stem, Tom Blomberg. Daarna was het de beurt aan Edvuard Niessing. Ook hij ging weer achter de tafel zitten en maakte radio alsof het gisteren was. “Het is net als fietsen, je verleert het nooit”. Ook Elly van Loenen ( o.a. nieuwslezeres en station-voice van DMW dit jaar) kwam nog langs om deze succesvolle week samen met Wim van de Water, Rob Schel, Frans van Oostenrijk en andere bezoekers af te sluiten. Met dank aan Dennis, Joris en Niels voor het technisch mogelijk maken van de uitzendingen en natuurlijk alle medewerkers van Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid Dutch Media Week. In het bijzonder aan onze steun en toeverlaat Antal van Elsen. Elly van Loenen Vandaag en morgen nog te volgen en te bekijken via kijk-mee.nl/retroradio2022
Geplaatst 8 oktober 20223 jr. Populair bericht Ik wil je graag bedanken voor je verslagen, de foto's en de filmpjes (waar er vast nog wel meer van zullen komen). Ik geniet altijd van het bekijken van je prachtige videocompilaties, Alex! Hoewel ik als pensionado misschien best wel in de gelegenheid geweest zou zijn om langs te komen (ik woon eigenlijk zo'n beetje om de hoek) heb ik dat niet gedaan. Ik denk dat ik in m'n leven al bij zoveel radio events ben geweest dat de wens om er zelf bij te zijn bij mij wat verdwenen is én omdat ik weet dat jij er wel bij bent en met je video compilaties er prachtige overzichten van maakt kan ik in ieder geval zien wat er zoal gebeurd is!
Geplaatst 9 oktober 20223 jr. Alex en Ben bedankt voor alle leuke video opnamen en Ben ook nog veel mooi radiospul erbij: ik geniet er iedere dag van. Veel radiodagen gezien de laatste tijd op tv. Groetje, Martin
Geplaatst 12 oktober 20223 jr. Heeft iemand de uitzendingen van vorige week (3-10 oktober) via 192 Radio (15.00-18.00) opgenomen? Zou leuk zijn! Groet, Hans
Geplaatst 12 oktober 20223 jr. 54 minuten geleden zei hcjm: Heeft iemand de uitzendingen van vorige week (3-10 oktober) via 192 Radio (15.00-18.00) opgenomen? Zou leuk zijn! Groet, Hans Heb je een pb gezonden.
Geplaatst 13 oktober 20223 jr. Hoi PowerMusic, mag ik dat linkje ook? Alvast dank, Grts Eric 13 oktober 20223 jr. bewerkt door Eric
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.