Geplaatst 3 oktober 20223 jr. De afgelopen dagen is er mooi veel aandacht geweest voor de switching van 192 naar 538. In die eerste 538 programma s werden de nieuwe jingles gepresenteerd. Toen viel het me op dat een aantal van die nieuwe jingles later nooit meer gebruikt zijn. Was daar een reden voor?  Wim de Lang Â
Geplaatst 3 oktober 20223 jr. In alle pakketten zitten wel jingles waarvan je denkt 'laat die maar zitten' of 'we zette de schaar er wel even in'.
Geplaatst 13 oktober 20223 jr. 6 uur geleden zei bert ree: of had men te weinig dozen in voorraad om de spotjes op te zetten? Â Deze opmerking snap ik niet. Â Wat bedoel je nou ?
Geplaatst 14 oktober 20223 jr. 4 uur geleden zei Juul:  Deze opmerking snap ik niet.  Wat bedoel je nou ? er zijn van die momenten dat men zoveel nieuwe spots (zowel jingles als commercials ) heeft dat men ze niet allemaal kan opstapelen in de studio. Er moeten af en toe keuzes worden gemaakt. Het kan natuurlijk ook als er meerdere studio's worden gebruikt voor de opnames dat niet alle jingles in elke studio liggen.
Geplaatst 14 oktober 20223 jr. Als je die dozen gewoon 'Carts' noemt zijn we sneller klaar. Bovendien zou dat geen logische verklaring zijn geweest. Â Plaatje maar weer...
Geplaatst 14 oktober 20223 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei Harm ten Brink: Als je die dozen gewoon 'Carts' noemt zijn we sneller klaar. Bovendien zou dat geen logische verklaring zijn geweest. Â Plaatje maar weer... Â Â Inderdaad Harm. Â En die opm. van Bert; "Het kan natuurlijk ook als er meerdere studio's worden gebruikt voor de opnames dat niet alle jingles in elke studio liggen.' Â Is natuurlijk onzin. Â Ruimte genoeg............. Â
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.