Geplaatst 20 januari 20232 jr. Ik ben op zoek naar dit Mi Amigo uur. Hierin draait Ferry een verzoekplaat voor mij. Hopelijk heeft iemand deze in zijn collectie en zou die hem hier willen plaatsen. Zeer bedankt voor het nazoeken! Met vriendelijke groet Ton
Geplaatst 20 januari 20232 jr. Helaas maakt dit uur geen deel uit van de 2808 opnames in mijn archief van Radio Mi Amigo.
Geplaatst 21 januari 20232 jr. Populair bericht 23 uur geleden zei Ton H: Ik ben op zoek naar dit Mi Amigo uur. Hierin draait Ferry een verzoekplaat voor mij. Hopelijk heeft iemand deze in zijn collectie en zou die hem hier willen plaatsen. Zeer bedankt voor het nazoeken! Met vriendelijke groet Ton https://pixeldrain.com/u/1HW43AhP Heb hier alleen het begin van Ook goede morgen
Geplaatst 22 januari 20232 jr. Auteur Dank voor al jullie zoekwerk.....wie weet komt dit uur ooit nog eens boven water! Groet Ton
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.