Geplaatst 26 januari 20232 jr. Populair bericht Alle RNI en MEBOII gerelateerde dia's van Helmut staan nu op Flickr : https://flic.kr/s/aHBqjAn53Y Het zijn de nrs 24 en 48 - 69. Ik heb net de laatste toegevoegd en dat is deze:
Geplaatst 28 januari 20232 jr. Op 26-1-2023 om 22:42 zei Ben: Alle RNI en MEBOII gerelateerde dia's van Helmut staan nu op Flickr : https://flic.kr/s/aHBqjAn53Y Het zijn de nrs 24 en 48 - 69. Ik heb net de laatste toegevoegd en dat is deze: mooi materiaal Ben, voor zover geweten, is het ook mogelijk om de datum van de foto's te vermelden want nu staat er overal 2023
Geplaatst 28 januari 20232 jr. Auteur 25 minuten geleden zei bert ree: mooi materiaal Ben, voor zover geweten, is het ook mogelijk om de datum van de foto's te vermelden want nu staat er overal 2023 Dank je, Bert. Wanneer je (of iemand anders) mij de datums kan aanleveren, dan zet ik ze erbij op Flickr. EDIT : Of nog makkelijker, zet ze er dan svp bij in de comments, die je bij een foto kunt toevoegen op Flickr. 28 januari 20232 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 28 januari 20232 jr. Populair bericht Wat een prachtige dia van de MEBO II, dank voor het delen! 😍
Geplaatst 29 januari 20232 jr. Populair bericht Dag Ben, Ik weet nog wat aanvullingen bij een aantal van die prachtige dia's.; Dia11 Onderzeebootjager 'Drente' Dia 58 Peter Jager (en niet Gerard Reitsma) staat uiterst links op de foto en rechts van hem machinist Gerrit de Winter Dia59 Links Ferry en Pieter en uiterst rechts (op de rug) Ted Bouwens Dia60 Vrijdag 30-08-1974 om 16.21- Leo presenteert op een na laatste Driemaster (foto gemaakt tijdens 'Stampeders- Sweet city woman') Vr.gr.John
Geplaatst 29 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht John, je bent een held! Wat geweldig, vooral je analyse van Dia 60. Ik heb 't er allemaal bijgezet! Prachtig!!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.